Bár mi még a tavaszi szezonnal vagyunk elfoglalva, tudjuk jól, hogy a divatvilág mindig előbbre tart egy lépéssel. Így van ezzel a H&M is, amely jövő hónapban fog előrukkolni legújabb fürdőruha kollekciójával. Ha jól emlékszünk tavaly a tökéletes testűre retusált Beyoncé kacsintott ránk Európa minden szegletéből, azonban idén már a kétgyermekes, nádszálvékony szupermodellt, Gisele Bündchent csodálhatjuk az óriás molinókon. Meg a szupertestű családapát, David Beckhamet.
Valószínűleg nagyon bejöhetett a kétbetűs svéd áruházláncnak a brazil modellel való legutóbbi együttműködés, ezért dönthettek megint mellette. Végül is Bündchen minden bizonnyal kevesebb photoshop utómunkát igényel, mint Beyoncé, ami azért egy fontos költségvetési szempont még a divatszerkesztők szemében is. Az idei szezon újdonsága, hogy a H&M nemcsak a nőkre, hanem a férfiakra is gondolt. Ugyanis bikinik, egybefürdőruhák mellett David Beckham tervezte fecskék és shortok között is turizhatunk férfi társainknak!
Persze azon már meg sem kell lepődni, hogy a férfiasságot kiemelő H&M szetteket ki más reklámozná, mint maga a tervező, az ex-focista David Beckham, aki egyébként kék, keki és fehér darabokban képzeli el a férfiak idei vízparti nyaralását. Beckham amellett, hogy saját fiait menedzseli és óvatosan terelgeti a divatszakmában, egyre szorosabb szálakat kezd kiépíteni a svéd áruház lánc divattervezői részlegével. Mondhatni levelező tagja a H&M kreatív osztályának, hiszen január végén debütált a kissrácoknak szóló „Mini-me” limitált kollekciója, amiben pizsamákat, alsó trikókat próbált rásózni a divatéhes szülőkre.
Bündchen sem panaszkodhat, hiszen őt épp tavaly tavasszal kérte fel a kétbetűs márka, hogy legyen az őszi/téli szezon arca, amire ő lelkesen rá is bólintott. Ezért aztán még tavaly májusban gyorsan le is zavarták a londoni utcákon a fotózást, amiről mi be is számoltunk. Bündchen egyébként egyike a H&M bejáratott modelljeinek. Elnézve a brazil szupermodell legújabb képeit, valamint a színfalak mögött készült felvételeket, bátran kijelenthetjük, hogy a bikini továbbra sem ment ki a divatból, sőt az egyvállas megoldások ismét visszaköszönnek majd.
Gisele Bündchen, akit egyébként az elmúlt napokban a Sao Paolo-i divathéten lehetett éppen lencse végre kapni, amint szülőföldje legjobb darabjaiban tipeg, a legújabb H&M kampányában énekelni is fog. Volt már egy próbálkozása, akkor a Kinks „All day and all of the Night” számát énekelte el, most pedig a Blondie „Heart of Glass” dala jön. Bob Sinclair segítségével. Biztos nagysiker lesz…
Fotók forrása: Daily mail