Csehország első számú exportcikke, Eva Herzigová szupermodell ismét bugyira vetkőzött. Ezúttal a Yamamay kampányában láthatjuk viszont a cseh modellt, aki tagadhatatlanul jól néz ki, de mégsem tudja überelni az 1994-es Hello Boys!-os divatanyagát. Ami annyira merészre és figyelemfelkeltőre sikeredett annak idején, hogy több európai nagyváros is leszedette a plakátokat, hiszen az autóban ülők inkább Herzigovára figyeltek, mintsem a forgalomra…
A Yamamay kampánya viszont aligha fog hasonló felfordulást okozni, hiszen nem divattörténelmet rengető képekről van szó. Legfeljebb arra kapjuk majd fel a fejünket, hogy milyen fiatalos Herzigová túl a 45-ön és három gyereken… Az ikonikus 1994-es bugyikampány hozta meg a cseh modellnek a nemzetköi ismeretséget, hiszen addig csak egy kelet-európai lány volt a sok közül, aki szerencsét próbált a rendszerváltást követő időszakban.
A Hello Boys kampánynak köszönhetően több olasz tévéműsorban szerepelt, miközben Versace, Vuitton exkluzív modelljeként is dolgozott. Feltűnt Albert monacói herceg oldalán, majd volt egy eléggé megzuhant korszaka is, amikor anorexiával küzdött. De miután elvált a két fejjel alacsonyabb és húsz évvel idősebb amerikai férjétől (a Bon Jovi öreg gitárosától, Tico Torrestől), megállapodott egy horvát származású olasz üzletember mellett, akitől három fia született.
Hogy az ötvenhez közeledve miért tért vissza a bugyimodellkedéshez, nem igazán értem, hiszen a 25 évvel ezelőtti ikonikus kampány megismételhetetlen. De legalább most megtisztelték azzal, hogy ne csak a fiúkhoz, hanem az urakhoz is szóljon.