A divatban soha nincs igazán uborkaszezon, még a csendesebb, augusztusi napokban sem nehéz ráakadni néhány igazi gyöngyszemre. Legutóbbi felfedezésünk Arnold Schwarzenegger fiához, Patrick személyéhez köthető, aki „új” arcként egyenesen Tom Ford amerikai divattervező legújabb őszi/téli divatkampányában debütált.
A fiatalabb Schwartzie ráadásul olyan modellekkel szerepelt együtt, mint például a palesztin származású, amerikai Gigi Hadid, akit sokan esélyesnek tartanak arra, hogy a következő generáció szupermodelljeinek egyike legyen. A brit szaklapok már most el vannak ájulva az orgonaszemű Schwarzeneggertől, aki szerencsére nem örökölte édesapja szögletes arcvonásait és izomagyát, sokkal inkább hasonlít édesanyjára, a Kennedy-klán sarjként ismert Maria Shriver újságíróra. Patrick a Kennedy-Shriver ág finom és elegáns vonásait örökölte, amit a Tom Ford divatkampány jó szemű fotósa, John Dufort azonnal ki is szúrt.
A 1995-ös születésű Hadid egzotikus nevét és arcát szintén most kezdi el felfedezni a divatszakma, noha már vagy jó három-négy éve modellkedik. A Tom Ford kampány az első klasszikus értelemben vett nagy divatkampánya, amiben meghatározó arcként szerepel másod-, illetve többedmagával.
Az amerikai divattervező nemcsak az őszi/téli szezonra szerződtette az ifjú hölgyet, hanem legújabb parfümje arcaként is, ugyanis ő reklámozza sokat sejtető meztelenséggel Velvet Orchidjét.
Az biztos, hogy Tom Ford merészet lépett akkor, amikor nem ismert modellekre vagy színészpárra bízta őszi/téli kollekciójának divatkampányát. Valószínűsíthető, hogy nagyon friss, üde arcokra vágyott ezért esett választása Hadidra és az igen ismert vezetéknevű, de a divatszakmában újonc Patrick Schwarzeneggerre.
Vakmerősége bizonyára megtérül, mi addig is kíváncsian várjuk, hogy mi lesz a két fiatal sorsa, merre lépnek tovább: maradnak a divat világában, vagy netán lelépnek Hollywoodba?