PoorMode

divat+lélek

Dedósan büntetik Tiffany Trumpot

2017. február 17. 16:46 - poormode

Továbbra is bojkottálja a Trump családot a divatvilág: a First Lady és Ivanka után ezúttal a szöszke Tiffanyn csattant az ostor. De még hogy!

nyito_1.jpg

Történt ugyanis, hogy sok más helyi celebhez hasonlóan Tiffany Trump sem akart lemaradni a nálunk kevésbé ismert, de Amerikában menő arcnak számító Philipp Plein divattervező bemutatójáról a New York-i divathéten. Mint az elnök lánya, természetesen az első sorba kapott helyet, ahol általában a divatsajtó képviselői is ücsörögni szoktak a sztárokkal karöltve. Igen ám, de Tiffanynak azzal kellett szembesülnie, hogy a neves divatmagazinok szerkesztői apja miatt nem hajlandók mellé ülni, és látványosan intézkedtek a szervezőknél, hogy elkerüljenek mellőle. Csak ne kelljen semmilyen módón közösséget vállalniuk „egy Trumppal”. Így fordulhatott elő, hogy a huszonéves szőkeség kénytelen volt egyedül ücsörögni a jelentős késéssel induló divatbemutatón (Madonnára vártak), amit persze több jelenlévő is megörökített, és azon melegében posztolt is a közösségi profiljaira. A feszült helyzetet Tiffany kísérői mentették meg azzal, hogy maguk közé ültették a kiscsajt.

1_3.jpg

Christina Binkley, a The Wall Street Journal ex-divatszerkesztő felvétele 

3_5.jpg

Az elnöki csemete kegyeit senki nem kereste - máshol ez azért elképzelhetetlen! Azt el tudom fogadni, hogy az amerikai divatvilág, elutasítva Trump nézeteit és politikáját, következetesen összezár és a saját eszközeivel harcol is ellene: nincs divatház, aki örömujjongva öltöztetné a First Ladyt, vagy éppenséggel forgalmazná Ivanka Trump divatcikkeit. Na de hogy felnőtt emberek (neves amerikai divatszerkesztők) csak azért nem ülnek egy Trump ivadék mellé egy divatbemutatón, nehogy véletlenül is úgy tűnjön, hogy közösséget vállalnak az elnökkel, erősen túlzó érv. Dedósokra, ovisokra emlékeztető taktika. Legalább annyira szimpatikus viselkedés, mint gúnyolódni Donald Trump tíz éves kisfián, csak azért, mert végigunatkozta az elnöki beiktatást…

Fotók forrása: Dailymail

167 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://poormode.blog.hu/api/trackback/id/tr2712269082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CoolKoon 2017.02.19. 13:45:27

@desw: "Miért uszító az, ha nem akarok fekákat az országba, vagy nem akarom a balhés cigánypurdék közé járatni a kölköt iskolába" - Ki mondta azt, hogy ez uszító?

CoolKoon 2017.02.19. 13:48:41

@desw: "És akkor Magyarországon 90%-nyi ember "bujkottálja" a migránsok befogadását." - Milyen 90%? Annyian a népszavazáson se voltak összesen, nemhogy nemmel szavaztak volna!

"De, van. Kettő is, ahogy írtam! De nyilván nem vágnak a világnézeteddel ezek a tények. " - És mégis mik lennek ezek az objektív okok? Hogy nem fognak tudni beilleszkedni? És te ezt előre tudtad? Mellesleg elárulom neked, hogy sok jugó se tudott beilleszkedni Ausztriában a mai napig, pedig már 20 éve ott vannak (és lényegében azonos kultúrkörből jöttek).....

n_dy 2017.02.19. 13:55:44

ivadéknak hívtok egy gyereket????
ba+, szép, kulturált, intelligens, nem kirekesztő,

Attilajukkaja 2017.02.19. 14:00:09

@desw:
"És akkor Magyarországon 90%-nyi ember "bujkottálja" a migránsok befogadását. Elfogadható ez akkor úgy gondolom."
Elfogadható lenne, ha valóban így lenne. Szerencsére egyáltalán nincs így. :o)

"Le az előítéletekkel és a megbélyegzéssel!"
Ebben az esetben nem Tiffanyról van szó, ahogy előzőleg is mondtam, hanem az apjáról. A leányzó az apja hülyeségeinek a levét issza. Az ő tetteire viszont semmikép sem húzható rá az előítéletesség fogalma. Szegény lány ebben az esetben nem az apja pozíciójának előnyeit élvezi, hanem a hátrányait. Sajnos, ez is benne van a pakliban.

tomtyi 2017.02.19. 14:00:58

@Makkasz: @Ylim:
És ki a f.szom gerjeszti az ilyen médiahíreket? És ki a f.szom nem venné egy ilyen seggfej „divatmajomnak” a cuccait? Nyilván az a hülye, bolsevik szar csőcselék, amelyik hónapok óta tombol, és amelyiket a végtelenül toleráns ballib hergelt fel. Érthető az összefüggés?

Alick 2017.02.19. 14:05:09

@midnight coder: És még exportálni szeretnék a demokráciát... :)

Alick 2017.02.19. 14:06:03

Ha nem is értenek valamivel egyet, nem igazán sikerült személytelen szinten kezelni.

Attilajukkaja 2017.02.19. 14:11:26

@Alick:
" És még exportálni szeretnék a demokráciát.."
A demokrácia egyik ismérve, hogy az mellé ülök le, aki mellé akarok, és nem oda, ahová parancsolják. Gondoltam, szólok.

tomtyi 2017.02.19. 14:12:10

@egysmás:
Kettős mérce a gondolkodásodban alapvetően benne van, mert már feltételezted, hogy azt csinálná.

tomtyi 2017.02.19. 14:18:01

@CoolKoon:

Csemegézz migráns ügyben! Mihez van joga egy menekültnek és az adott államnak, és ehhez milyen kötelességek járulnak.
De addig is nevezd meg, légy oly’ kedves, azokat az államokat, amelyekben a menekültstátuszt megalapozó politikai helyzet van és közvetlenül határosak Magyarországgal!

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=98900015.TVR

31. Cikk
A menedéket nyújtó ország területén jogtalanul tartózkodó menekültek

1. A Szerződő Államok az országba való jogellenes belépésük, vagy tartózkodásuk miatt nem sújtják büntetéssel azokat a menekülteket, akik közvetlenül olyan területről érkeztek, ahol életük, vagy szabadságuk az 1. Cikkben foglalt meghatározás értelmében veszélyeztetve volt, és akik engedély nélkül lépnek be területükre, illetőleg tartózkodnak ott, feltéve, hogy haladéktalanul jelentkeznek a hatóságoknál és kellőképpen megindokolják jogellenes belépésüket, illetőleg jelenlétüket.
2. A Szerződő Államok nem korlátozzák az ilyen menekültek mozgási szabadságát a szükséges mértéket meghaladóan és ilyen korlátozásokat csak addig alkalmaznak, amíg jogi helyzetük az illető országban rendezést nem nyert, illetőleg más országba nem nyernek bebocsátást. A Szerződő Államoknak az ilyen menekültek számára megfelelő határidőt kell engedélyezni, illetőleg a szükséges támogatást meg kell adni ahhoz, hogy más országba bebocsátást nyerjenek.

Pop40 2017.02.19. 14:21:48

Ez valóban elég dedós dolog. Nem kell vele bazseválni, ha nem akarnak, (bár nem tehet róla a csaj, hogy ki az apja) de ez, hogy mellé se ülnek...

egysmás 2017.02.19. 14:22:30

@tomtyi: Tehát, a kettős mérce az, hogy ha úgy gondolom, nekem van olyan, aki mellé nem ülnék le, akkor másnak is van olyan...

És ez a kettős mérce...

lol

menjünk a moziba be 2017.02.19. 14:23:48

Az összes hülye libsizonek.

Akkor ugye a Fidesz szimpatizansok akik nem akartak Gyurcsánnyal együtt szerepelni, tőle kituntetest ALLAMI kituntetest atvenni az mind hulye, dedos libsi?

Solyom László aki nem akart Horn Gyulával kezet fogni állami ünnepségen hülye dedós libsi?

Orbán es a teljes Fidesz frakció aki mindig kivonult amikor Gyurcsány megjelent a Parlementben hülye dedós libsi?

menjünk a moziba be 2017.02.19. 14:25:23

@tomtyi: " És ki a f.szom nem venné egy ilyen seggfej „divatmajomnak” a cuccait?"

MELANIA TRUMP! Epp az a baja hogy neki nem árulják...

egysmás 2017.02.19. 14:26:18

@desw: Ezt a 90%-ot, honnan a picsából szeded?

Most komolyan!

Ha a megjelentek nem voltak 50%-nyian sem, akkor ez a 90%-os adatot honnan szeded?
Bazeg, ez olyan, mintha a templomba járóktól megkérdeznéd, hogy hányan hiszik el, hogy Jézus feltámadt, majd a kapott adatokat kiterjesztenéd a lakosságra...

Cosmo 2017.02.19. 14:35:56

@Móg: Óóó, nem, nem vagy te ilyen butuska.....vagy mégis?!? Természetesen nem a házas/élettársadra gondolok, hanem arra a néhány millió migránsra, akit a nyakunkba akartok sózni. Tudod, azokkal is együtt kell(ene) élni.

Attilajukkaja 2017.02.19. 14:52:57

@Cosmo:
" arra a néhány millió migránsra, akit a nyakunkba akartok sózni. Tudod, azokkal is együtt kell(ene) élni."
Elhiszem, hogy neked nagyon nehéz lenne együtt élned akárhány bevándorlóval, hiszen még a saját honfitársaitokkal sem tudtok szót érteni. Ha valaki valamit másképp gondol, azt fizikailag bántalmazzátok vagy verőlegényeket küldtök rá, ...még akkor is, ha csak egy egyszerű népszavazást szeretnének.

Móg 2017.02.19. 15:19:29

@Cosmo: De én ilyen butuska vagyok,sőt ódivatú mivel úgy hiszem az ember azt mondja amit mond és azt szokta mondani amit mondani akar.Meghagyom politikusoknak,hogy a mondandójukat politológusok,mitológusok sőt saját maguk hónapokig magyarázzák.Tehát továbbra is tartom,hogy ha azt mondom,hogy egy divatbemutatón mindenki ne űljön oda ahova nem akar akkor nem azt mondtam,hogy a Ti?nyakatokba meg üljön néhány millió migráns.

Etniez 2017.02.19. 15:39:46

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: te ülnél Gyurcsány mellett? :)
Ugyanez a kérdés áll a többi Habonyi-gárdásnak. Ti kis kirekesztőek :D

Etniez 2017.02.19. 15:41:09

@egysmás: Ott fejletebb az erkölcsi érzek

Etniez 2017.02.19. 15:44:03

@desw: remek meglátás, imádom amikor a ciki vérfideszesekkel feltörlik a padlót :D

tomtyi 2017.02.19. 15:49:09

@menjünk a moziba be:
Agyas! Horn pufajkás volt, Gyurcsány – Nagy Imre kivégzését szorgalmazó és bejelentő Apró unokájának a férje, aki olyan házban lakik, amit a bolsik egy koncentrációs táborból visszatérőtől vettek el – pedig magas állami kitüntetést akart neki adományoztatni. Sólyom megtagadta Horn kitüntetését. Kezet Fekete Lászlóval, Magyarországot az eladósodás útján elindító volt komcsi MNB-elnökkel nem fogott. Nem mellékesen Fekete sem nyújtott kezet, pedig Sólyom Marjai Józseffel kezelt. Amúgy az külön kérdés, hogy Gyurcsány miért érezte szükségét olyan kő komcsik kitüntetésének 2006-ban, akik a rendszerváltás után gyakorlatilag semmi lényegeset nem tettek, előtte pedig a legkevésbé sem írható le a tevékenységük demokratikusnak, ellenzékinek, inkább masszív komcsinak.
Gyurcsány saját jogon harcolta ki magának ezt a reakciót a 2006-os rendőri brutalitás miatt. Nem az apja alkoholizmusa az oka. Ugye?

@EGYSMÁS
Igen, eszes. Hogy így gondolkozol, az már azt jelenti, neked a kettős mérce az alapérték. Mert te csak úgy tudsz gondolkodni, hogy más is csak kettős mércével ítélhet.

@ETNIEZ
Okostojás! Én ülnék (bár ilyen helyzetbe sosem kerülök). Igaz, ez rajtad nem segít.

tomtyi 2017.02.19. 15:51:59

@menjünk a moziba be:
Mi van? Ezt kifejthetnéd, mert szerintem kicsit zavar van az én mondandóm és a tiéd között.

tomtyi 2017.02.19. 16:09:45

@menjünk a moziba be:
Emlékezz a 2006-os miniszterelnök jelölti vitára!
inforadio.hu/belfold/2006/09/18/gyurcsany-retro_nem_igaz_vadakkal_valasztast_nyerni_az_nem_igaz_orszaghoz_vezet-72487/
„Gyurcsány Ferenc a tavaszi választási kampányban megrendezett, Orbán Viktorral folytatott vitán határozottan felszólította a Fidesz jelöltjét hogy ne akarjon igaztalan módon nyerni. \"Nem igaz vádakkal választást nyerni, az nem igaz országhoz vezet\" - fogalmazott tavasszal Gyurcsány Ferenc, aki egy vasárnap nyilvánosságra került felvételen azt mondta: az elmúlt másfél évben hazudtak.
"Borús, sötét képeket fest a Fidesz miniszterelnök-jelöltje, mint mindenről Magyarországon" - kezdte egyik válaszát a tavaszi parlamenti választások előtt megrendezett Gyurcsány-Orbán vitán a miniszterelnök.

"Ami pedig a lényeget illeti, elnök úr, kérnék öntől valami szívességet most itt: ezt a nagyon buta és igaztalan kampányt (...) legyen olyan kedves, vonja vissza. Ön úriember. Ilyet senki nem mondott. Erre most kampányt építenek. Nem akarhat igaztalan módon nyerni. Nem igaz vádakkal választást nyerni, az nem igaz országhoz vezet. Önnek van befolyása, akkor én most mondom önnek: ez nem igaz. Tudja mit? Vonja vissza ezt a kampányt, mert ha nem teszi, akkor maga is az igaztalanság vádjába süllyed" - szólította fel a Fidesz elnökét Gyurcsány Ferenc.

"Ha ön úriember, tisztességes magyar ember, és nem ármánykodással szeretne megküzdeni kampányban, azt kérem, még ma este, azt a kampányt, ami arra épül, hogy mi el akarunk adni, privatizálni akarunk, ezt vonják ki a forgalomból. Így Ön sem akarhat nyerni. Ez nem tisztességes, elnök úr!" - fogalmazott a miniszterelnök.”
Nos, két és fél hónappal később volt a „hazudtunk reggel, éjjel meg este” és a többi. Orbán ezek után mondta, hogy ő nem kíváncsi Gyurcsányra. Mint feljebb: Gyurcsányt saját jogon utasítják el, nem a felesége, az anyósa vagy ennek apja kapcsán.

CoolKoon 2017.02.19. 16:11:16

@tomtyi: Ez mind szép és jó. Csak hát az EU Törökországot gyakorlatilag nem tekinti biztonságos országnak (és az utóbbi időben tényleg egyre kevésbé az), utána meg az első ország Görögország. Azzal meg az a gond, hogy most már évek óta gyakorlatilag a csőd szélén állnak, és egy EU-n belüli VALÓDI forradalom (és egy azt követő diktatúra) senkinek nem hiányzik.

De sokadszorra kérdezem: mégis hogy kapcsolódik ez a blogposzthoz és Trumphoz, meg Trump lányához?!

egysmás 2017.02.19. 16:26:02

@tomtyi: a kettős mérce az, hogy vannak feltételezéseim a másik viselkedésével kapcsoltaban?

Ne mutasd má' magad hülyébbnek, mint amilyen vagy!

Az lenne kettős mérce, ha annak ellenére, hogy van olyan, aki mellé én nem ülök le, elvárnám a másiktól, hogy bárki mellé leüljön.

Ez lenne a kettős mérce, nem az, hogy feltételezek valami olyasmit a másikról, amit magamban is felfedeztem.

bgp 2017.02.19. 16:31:41

@egysmás: Már bocs, de én bottal se érnék hozzá...

egysmás 2017.02.19. 16:34:13

@bgp: nem is vagy egy magyar valaki...

midnight coder 2017.02.19. 16:34:40

@CoolKoon: És azt is, hogy a "vidéki visszamaradott suttyóknak" rohadtul nincs sajtója, az ő véleményüket nem képviseli senki. És mivel ők nagyjából a fél ország, ez bizony gáz - lényegében véleménydiktatúrát jelent.

tomtyi 2017.02.19. 16:38:04

@CoolKoon:
Érdekes, mert Merkel éppen azt kiabálja a világba, hogy nem a magyar határzár és a balkáni államok ezt követő hasonló eksönjei, hanem az EU és Törökország megállapodása állította meg a migránstömegeket.
És a jog értelmezése alapján ki a lóf.szt érdekel, hogy Görögországban milyen gondok vannak? Vagy hogy utána Macedónia vagy Szerbia mennyi pénzzel rendelkezik? Érted? Az EB a „szerződések őre”. A legmagasabb nemzetközi szinten (az EU által is elfogadott) szerződés a genfi, ebben meg az van, amit olvashatsz a linken. Ezt akármilyen mondvacsinált okokkal úgy felülíratni, hogy az erős és nem mellékesen a tényleges vészhelyzettől, a megvédendő határoktól messze lévő államok a veszélyeztetettekre erőltetik az akaratukat, nem éppen jogszerű. És nem mellékesen egy alacsonyabb szintű döntéssel egy magasabb szintűt írnának felül.

Meglehet, nem kapcsolódik. A mondandóm a te téves megfogalmazásodhoz viszont igen, ugyanis nem azt várják el, hogy akárkit befogadj, hanem azt, hogy akárkit beengedj. Holott a genfi egyezmény szerint ezt sem kell. Ha meg már bent van, soha a büdös életben nem rakod ki. Félmillió, már legalább hat éve kiutasított van még mindig Németországban. És erre jött rá a másfél-kétmillió.

tomtyi 2017.02.19. 16:40:49

@egysmás:
Nem érted? Nem EZ a kettős mérce. Ez csak arra bizonyíték, hogy TE kettős mércével gondolkozol, mert az egybites agyaddal – szerkezete, vagy inkább annak hiánya miatt – nem tudsz másképp, és másról is csak ezt tudod feltételezni.

egysmás 2017.02.19. 16:48:26

@tomtyi: hogyan lenne már kettős mérce, ha nem várok el mástól többet, mint magamtól?

midnight coder 2017.02.19. 16:55:01

@CoolKoon: "Csak azt felejted el, hogy Amerikában hamarabb lövik le az ilyen állatokat, mint nálunk bárhol."

Csak azt felejted el, hogy sok embert megölni nem tűzfegyverrel lehet. Lásd szeptember 11, de vannak ennél _sokkal_ hatékonyabb megoldások is.

"amikor már nem volt szükség a munkájukra" - Miért, mikor volt olyan?
Igen, a 70-es évek közepén amikor recesszió volt.

"Vagy azért ment oda a V4-es országokból is olyan sok ember, mert nincs ott munka? Ez valahogy nem kerek...."
Munka van, de leginkább olyasmi, amit a hazai jómunkásemberek nem hajlandóak annyi pénzért elvégezni, vagy nem képesek elvégezni.

"Inkább maradjon a munkaerőhiány, amikor 10 ember munkáját végzi 1, amíg az az egy is el nem megy. De aztán majd ne nyafogj, ha az üzletben nem lesz, aki kiszolgáljon...."
Az EU túl sokáig nem fogja úgy húzni, hogy az ipar Kínában, a szolgáltatások pedig Indiában. Igazából már ma is elég nagy bajban van - Pl. a görögökkel sem igen tudnak mihez kezdeni, most már lassan az olaszok is feliratkoztak erre a listára. És amikor ott hirtelen megszűnik a nagy jólét, akkor az csúnya lesz, elvégre arrafelé sok-sok ember volt ehhez hozzászokva.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.19. 16:59:15

@Etniez:

Ülnék. Semmi bajom Gyurcsánnyal emberileg. Csak politikailag van vele eltérésem.

CoolKoon 2017.02.19. 17:06:19

@midnight coder: Igen. Mi, "libsik" már csak ilyenek vagyunk. Valahogy a borgőzös, primitív, bunkó véleményeknek nem szeretünk helyt adni. Meg azoknak se, akiknek megvan a nyolc elemi, vagyis az 5x első, 3x második. Mert aki hülye, az menjen a francba, és lehetőleg ne szívja el az értelmes emberek elől a levegőt. Hú, ez most nagyon nem volt PC. Vagy a PC-mentes beszédet csak a primitív, rohadt suttyóknak szabad, az értelmiségieknek nem? Mert hát bizony az értelmiségi is sokminden csúnyát tud ám mondani a buta tömegekről, akik mindenféle idiótákat választanak be a parlamentbe....

Amúgy meg az amerikai vidéki suttyók csak maguknak köszönhetik, hogy senki nem képviseli a véleményüket. Nem képviseli, mert az égegyadta világon semmit nem tettek le az asztalra, azon kívül, hogy elképesztő mennyiségű szar amerikai sört szlopáltak meg. Annak, hogy a munkájukat ki tudták szervezni Kínába meg Indiába, főleg két oka volt: hogy reménytelenül ostobák (ugye ezt a szintet egy átlag indiai falusi is hozni tudja némi betanítás után), de mohók (a fizetéseket a sztrájkokkal és sztrájkkal fenyegetéssel egyre följebb srófolták). És ahelyett, hogy esetleg tényleg tennének magukért, és megtanulnának valami értelmeset csinálni, inkább szidják a városiakat (meg persze a kertvárosiakat), és bosszút forralnak ellenük. Az a szomorú viszont, hogy ennek bizony tökönszúrás lesz a vége (az egyik az Obamacare bedarálásával már megvolt).

tomtyi 2017.02.19. 17:12:11

És az hogy van, hogy Trump négyéves unokája miatt hisztiznek és bojkottal fenyegetőznek azok az anyukák, akiknek a csemetéje ugyanabba az oviba jár, ahová a kis Trump fog?

CoolKoon 2017.02.19. 17:14:14

@tomtyi: "Érdekes, mert Merkel éppen azt kiabálja a világba, hogy nem a magyar határzár és a balkáni államok ezt követő hasonló eksönjei, hanem az EU és Törökország megállapodása állította meg a migránstömegeket." - Ez minden bizonnyal igaz, mert a migránsok egy ideje már nem jönnek. Magyarországig se. És hát ez a fentieket nem zárja ki....

"És a jog értelmezése alapján ki a lóf.szt érdekel, hogy Görögországban milyen gondok vannak? Vagy hogy utána Macedónia vagy Szerbia mennyi pénzzel rendelkezik? Érted?" - Értem. Csak hát a nemzetközi jog már csak olyan, hogy mindig beleszól a politika. És mint mondtam, egyelőre úgy néz ki, hogy azért van szükség a jelenlegi felállásra, hogy nehogy baj legyen. Vagy te szeretnél egy szétzilált Görögországot ide a szomszédba?

"Félmillió, már legalább hat éve kiutasított van még mindig Németországban. És erre jött rá a másfél-kétmillió." - Na és itt érkezünk el a másik problémához: mégis hogy akadályozod meg, hogy idejöjjenek? Elsüllyeszted a lélekvesztőiket az Égei-tengeren meg a Földközi-tengeren? Géppuskaállásokkal szereled fel a görög és az olasz partokat? Mert máshogy bizony nem megy. Nézd majd egyszer meg, hogy mi történik Ceutában és Melillában olyankor, amikor időnként párezer migráns megrohamozza az amúgy tízméteres kerítéseket....

Attilajukkaja 2017.02.19. 17:40:27

@tomtyi:
"És az hogy van, hogy Trump négyéves unokája miatt hisztiznek és bojkottal fenyegetőznek azok az anyukák, akiknek a csemetéje ugyanabba az oviba jár, ahová a kis Trump fog?"
Ez ugyanaz a jelenség, mint az Ivanka vagy Tiffany elleni bojkott. Semmi bajuk a gyerekkel, de a bojkott a véleményük egyik megnyilvánulása, ami az apjuk és a nagyapjuk ellen szól. Nem hiszti, hanem az egyik leghatékonyabb békés tiltakozási forma.

tomtyi 2017.02.19. 17:58:17

@CoolKoon:
Biztonságos államok:
ec.europa.eu/home-affairs/sites/homeaffairs/files/what-we-do/policies/european-agenda-migration/background-information/docs/2_eu_safe_countries_of_origin_hu.pdf
Az Egyesült Királyság szerint Mali biztonságos. Hiszen ott csak a Boko Haram és az IÁ tombol. Ukrajna szintén, mert ott meg nem folyik háború. De a pdf-ből kiderül, hogy nincs ilyen EU-s lista. És persze Törökország sincs nem biztonságosnak minősítve, hiszen akkor nemzetközi jogot sértene az EU a megállapodással.
De pl. Macedónia és Szerbia sok állam szerint biztonságos.

„Csak hát a nemzetközi jog már csak olyan, hogy mindig beleszól a politika.”
Meglehet. De a genfi

„mégis hogy akadályozod meg, hogy idejöjjenek?”
Pl. ahogy mostanában Líbiánál tervezik: nem az olaszokhoz viszik át, hanem visszaviszik Líbiába. Ezt lehetett volna a görögöknél is két éve. Szerintem elég nagy haditengerészete van az EU-nak, simán megoldhatták volna. Miért nem tették? Mert a német munkaadóknak kellett az akkor még képzettnek vágyott, a munkabéreket leverni remélt munkaerő.

Láthatóan Görögország esetében majdnem tök mindegy, szétzilált-e vagy sem.

Ceuta és Melilla rossz példák, hiszen ott a tengeri utazás előtt lépnek már az EU területére. A tengert meg egyszerűbb lenne védeni.

tomtyi 2017.02.19. 17:59:57

@Attilajukkaja:
Hát persze. Ahogy fentebb írták: ha valakik bojkottálják a cigányokat, és másik iskolába viszik a gyereket, azt azok, akikkel jelenesetben egyetértesz, rasszizmusnak minősítik.

Attilajukkaja 2017.02.19. 18:13:50

@tomtyi:
"ha valakik bojkottálják a cigányokat, és másik iskolába viszik a gyereket, azt azok, akikkel jelenesetben egyetértesz, rasszizmusnak minősítik"
Nehéz lenne Tiffany esetét összemosni egy kisebbséggel való rossz és hátráltató bánásmóddal.
Én nem a szülőket hibáztatom azért, mert elviszik a gyerekeiket, hanem az EMMIt és Balogh lelkészt azért, mert szorgalmazza Magyarországon az iskolai szegregációt. Mert mindent megtesznek azért, hogy a cigányság ne tudjon felzárkózni, mert a viselkedésük ellentmond minden keresztényi értéknek.

CoolKoon 2017.02.19. 18:42:47

@midnight coder: "Csak azt felejted el, hogy sok embert megölni nem tűzfegyverrel lehet. Lásd szeptember 11, de vannak ennél _sokkal_ hatékonyabb megoldások is." - Jaa hát ugye azt a gépet is le lehetett volna lőni, még jóval New York légtere előtt....

"Igen, a 70-es évek közepén amikor recesszió volt." - Aha. Aztán később már nem volt recesszió. Akkor meg csak jól jöttek az "ottfelejtett" munkások...

"Munka van, de leginkább olyasmi, amit a hazai jómunkásemberek nem hajlandóak annyi pénzért elvégezni, vagy nem képesek elvégezni." - Igazán? Akikről én hallottam, azok csupa programozói meg rendszergazdai pozíciókban dolgoztak/dolgoznak Németországban. Meg a Határátkelő blogon volt egy tanár is.

"Az EU túl sokáig nem fogja úgy húzni, hogy az ipar Kínában, a szolgáltatások pedig Indiában." - Nem egészen. Az európai iparnak csak egy része költözött ki Kínába. A nagyobb része inkább Kelet-Európába ment, vagy oda se (sok német cég a mai napig német nyelvterületen tevékenykedik). Indiát meg fölösleges is említeni, hiszen a nyelvi akadályok miatt oda kizárólag csak amerikai (és -jóval kisebb részben- brit) cégek szerveztek ki munkát. Nálunk egyelőre még tudják, hogy minőségben India labdába se rúghat, és Kína is csak az összeszereléshez ért. Persze meglátjuk, hogy mi lesz később, amikor a kínaiak már komolyabb dolgokat is fognak tudni gyártani (pl. csipeket).

"Pl. a görögökkel sem igen tudnak mihez kezdeni" - Na és pont ezért nem forszírozzák a görögöknél a menekültek befogadását.

"most már lassan az olaszok is feliratkoztak erre a listára" - He?

CoolKoon 2017.02.19. 18:56:26

@tomtyi: "Pl. ahogy mostanában Líbiánál tervezik: nem az olaszokhoz viszik át, hanem visszaviszik Líbiába. Ezt lehetett volna a görögöknél is két éve." - Ez azért nem ilyen egyszerű. Az olasz partokat viszonylag könnyű védeni, hiszen hosszú, összefüggő a tengerpart, Líbia pedig messze van. Így hát akit visszavisznek Líbiába, jóval kisebb eséllyel fog újra próbálkozni. Görögország viszont egy teljesen más helyzet. Egyrészt nagyon közel van, másrészt pedig rengeteg a sziget, sekély a tenger stb. így sokkal macerásabb a határellenőrzés. Arról nem is beszélve, hogy Törökország közelsége miatt kicsit olyan ott a helyzet, mint az USA-mexikói határon: még ha valakit vissza is visznek, másnap megpróbálja újra. Persze, elsősorban a görögök a hibásak azért, hogy nem ezt csinálták, de attól még jóval nehezebb feladat ez.

"Szerintem elég nagy haditengerészete van az EU-nak, simán megoldhatták volna. Miért nem tették? Mert a német munkaadóknak kellett az akkor még képzettnek vágyott, a munkabéreket leverni remélt munkaerő." - Egymillió? Ugyan már! Szerintem az összeesküvéselmélet-gyanús magyarázatok helyett sokkal valószínűbb, hogy simán csak töketlenkedett mindenki. Pláne hogy Németországnak lényegében kommunista kormánya van.

"Láthatóan Görögország esetében majdnem tök mindegy, szétzilált-e vagy sem." - Ha tökmindegy lett volna, akkor nem pofázott volna az az ostoba osztrák taxisból lett kancellár meg Merkel. És akkor természetesen mindenki simán lezárta volna a határt, és hagyta, hogy Görögországban rekedjen az összes bevándorló. Viszont nem így történt.

"Ceuta és Melilla rossz példák, hiszen ott a tengeri utazás előtt lépnek már az EU területére. A tengert meg egyszerűbb lenne védeni." - De attól még igencsak jól példázza, hogy miért rövidlátó politika a "nem akarunk migráncsokot!"-elv propagálása, meg az egész probléma határzárral történő letudása. A migránsok ugyanis NEM fognak elfogyni. Ez látszik Ceutánál és Melillánál, de Görögországban is. Ha pedig az ostoba Erdogan megmakacsolja magát, akkor látszani fog a magyar határon is, bármennyit is pofáznak Vityacsászárék arról, hogy nem akarnak migránsokat. Igen, az erősebb határellenőrzés segíthetne. De pont a többmilliós USA-beli mexikói bevándorló közösség bizonyítja, hogy ez se oldaná meg teljesen a helyzetet (ahogy ott a fal sem).

tomtyi 2017.02.19. 19:34:27

@CoolKoon:
Meglehet, nem olyan egyszerű. De ha a görögöknél kapnának el a tengeren bárkit, azt nyilván nem a legközelebbi török sziklán raknák ki, hanem szintén letárgyalt helyeken. De még csak a tengeren sem kell elkapni őket, hiszen a genfi egyezmény szerint Törökország után nem minősülnek menekültnek. Így Görögországból gyakorlatilag bárhonnan visszavihetők. Persze, politika. De éppen ez a hivatkozott politika képes arra, hogy most visszatartsa a nagy áradatot. Tehát a megoldás megvan, csak egy évvel korábban kellett volna alkalmazni. Ha úgy tetszik, a magyar határzár csak katalizátorként működött ezen politika létrejöttében.

„De pont a többmilliós USA-beli mexikói bevándorló közösség bizonyítja”, hogy több évtizedig nem vették túl komolyan a kérdést, mert jól jött az olcsó kisegítő munkaerő a háztartásokban. Az USA-mexikói szárazföldi határ 3300 km hosszú. Kicsit nehezebb védeni, mint akár a görög tengeri határt. Szerintem.

kolompa lole 1111 2017.02.19. 19:52:24

Én azért ülnék alatta is. :)

2017.02.19. 20:06:35

Dontsd mar el edesem, hogy dedos vagy gimis! A ketto kozott van vagy tiz ev korkulonbseg...

dare 2017.02.19. 20:53:45

@Attilajukkaja: Megvetendő ember porontya?
@menjünk a moziba be: Sólyom László aki nem akar kezet fogni?
Naszóval:
"Az apák bűnei a fiúkra szállnak."
Van aki úgy értelmezi a helyzetet, hogy még jó lenne a középkorban vagy az ókorban élni.
Mindenkinek van valaki akit gyűlöl.
Legyen ez Trump, Putyin, Gyurcsány, Orbán, Merkel, Hitler...tök mindegy kicsoda, a lényeg a gyűlölet írmagja ami belülről fűti az embert iránta.
Aki köpködné, kiközösítené bármelyiknek a gyermekeiket a társadalomból, az mégis milyen világban szeretne élni.
Nagyon rossz hírem van számukra.
El kell menni olyan országokba ahol még ez menő, mert itt már nem.
Ahogy Sólyom se köpködte (más se) Gyurcsánynak a gyermekeit.
Az persze más kérdés, hogy Ráhel azért kapja az ívet rendesen, de hát ez már csak ilyen (mert lop az is a szemét), mint amit most is látunk.
A lényeg: teljesen mindegy mit csinált az apjuk, kiket ölt meg, vagy robbantott fel, vagy éheztetett halálra, vagy családokat irtott ki...
Nem így kell tüntetni ellene, hogy is mondjátok, passzívan.
Aki így tesz, az kérdezze meg akár az emlegetett Sólyom Lászlót, hogy is kell ezt csinálni.
Lelkem rajta, de annak is aki mást érez.

Attilajukkaja 2017.02.19. 21:09:18

@dare:
"Megvetendő ember porontya? "
Számomra az. Bocsi. :o)
Sokat nem tudok Tiffany Trumpról, csak hogy boldogtalan, amiért nem akarnak mellé ülni egy puccos bulin. Talán többet egyelőre nem is érdemes tudni róla, mert nincs mit. Az apját viszont tiszta szívemből megvetem.

dare 2017.02.19. 21:15:18

@Attilajukkaja: Teljesen mindegy mit érzel az apja iránt, a gyereke nem hibás.
Önálló ember, önálló gondolkodással, önálló lélekkel, egy teljesen más ember.
Én elborzadva olvastam a történelemben miket tettek azokkal a gyerekekkel, akiknek az apja valami bűnt követett el.
Mi a F.sz közük van hozzá?
Ne ferdíts el boldogtalan meg puccos buli irányába, mert elveszed a figyelmet a lényegről vele.
Ami nem más, mint a jó öreg kirekesztés.
Nincs mit tudni róla,nincs mit, csak a köpködés a lényeg.
Jogos, ott a pont.

egysmás 2017.02.19. 21:26:19

@dare: Trump gyerekének a Fehér Házból promótálták a cuccait.

Ez egy olyan dolog, ami miatt okkal, és saját jogon köpködik. Őt.

egysmás 2017.02.19. 21:29:53

@dare: a saját lábon álló Ráhel köpködése sem biztos, hogy Orbán miatt történik.

Orbán többi gyereke pl. érdekes módon nincs a köpködöttek között.

dare 2017.02.19. 21:39:41

@egysmás: A fehér házból promózott ruhák miatt köpködhetik, jól értem?
Tehát az ellenállás a ruha által vonatkozik Trumpra?
Azt ecseteljem neked hova vezet ez?
Szerintem tudod, csak trollkodsz még.

Csak idevágott a Ráhel sztori, lehet szidni felőlem ha bűnős.
Minden gyereket lehet szidni, aki az apja árnyékában bűnt követ el.
Viszont aki nem, azt hagyjuk már békén.

egysmás 2017.02.19. 21:47:38

@dare: egy divattervező bemutatóján, a divatvilágban számító emberek nem akartak közösködni azzal a divattervezővel, akinek a kreációit a Fehér Házból promotálják.

Ezen mi a hihetetlen, elfogadhatatlan vagy felháborító?

Sajat jogán volt hülye a nő, és ennek a következményeivel szembesül.
Ebbe kár belekeverni Trumpot, az elnököt, mert ez nem róla szól.

dare 2017.02.19. 21:54:36

@egysmás: Most bemásoljam ide a posztot.
Ha te többet tudsz dobj egy linket, mert akkor lehet nekem is könnyebb lesz értelmezni azt ami a te fejedben van most.

CoolKoon 2017.02.19. 22:57:49

@tomtyi: "ha a görögöknél kapnának el a tengeren bárkit, azt nyilván nem a legközelebbi török sziklán raknák ki, hanem szintén letárgyalt helyeken." - És A "letárgyalt helyről" nem tudja az illető újra Európa felé venni az irányt? Na jó, mondjuk ha a "letárgyalt hely" az iraki sivatagos határvidék kellős közepén lenne, akkor talán hátráltatná őket a dolog. Csak az meg nem mutatna jól a CNN-en.

"De még csak a tengeren sem kell elkapni őket, hiszen a genfi egyezmény szerint Törökország után nem minősülnek menekültnek." - Igen ám, de akkor Törökországba kéne visszatoloncolni őket. Amiből szintén balhé lenne.

"De éppen ez a hivatkozott politika képes arra, hogy most visszatartsa a nagy áradatot. Tehát a megoldás megvan, csak egy évvel korábban kellett volna alkalmazni." - Ami azt illeti, a jelenlegi egy nagyon bizonytalan kényszermegoldás (politikai háttéralku), amit Erdogan bármikor felrúghat, ha úri kedve úgy tartja. Akkor meg megint jön a másfél évvel ezelőtti helyzet.

"Ha úgy tetszik, a magyar határzár csak katalizátorként működött ezen politika létrejöttében." - Szerintem a magyar határzár a történetben nem osztott, nem szorzott, hiszen a migránsok így is, úgy is eljutottak Németországig. Ahol meg csak akkor léptek, amikor már ott is besokalltak.

"több évtizedig nem vették túl komolyan a kérdést, mert jól jött az olcsó kisegítő munkaerő a háztartásokban." - Már akik, ugye. Hiszen akik a mexikóiakat szakácsként, kertészként, háztartásbeliként/cselédként alkalmazzák, azok igazából most is tárt karokkal várják őket. Akik meg rühellték őket, azok már jó ideje falakat építgettek (ne felejtsük el, hogy már most több száz km-en fal van a két ország határán) meg félkatonai határőr-szervezeteket gründoltak (és a mexikóiakra vadásztak). Jelenleg úgy tűnik, hogy ez utóbbiak lieblingje került a Fehér Házba az előbbiek kárára (akik ugye szintén meg lettek fenyegetve Trump által, miszerint a migránsbarát politikájuk miatt kiéhezteti őket).

"Az USA-mexikói szárazföldi határ 3300 km hosszú. Kicsit nehezebb védeni, mint akár a görög tengeri határt. Szerintem." - Ami azt illeti, a Földközi-tenger európai része ennél szerintem még hosszabb. És mint már említettem valahol, a migránsok nem fognak elfogyni. Jó, az olasz partiőrség elkezdi őket visszaterelni Líbiába. Csak hát ott van Gibraltár. Meg Spanyolország. Meg a Nyugat-Balkán. Meg a Fekete-tengeren keresztül pl. Bulgária, Románia vagy Ukrajna. Megannyi lehetőség a jelenlegi embercsempész-útvonalak kiváltására....

desw 2017.02.20. 03:26:47

@CoolKoon:

""És akkor Magyarországon 90%-nyi ember "bujkottálja" a migránsok befogadását." - Milyen 90%? Annyian a népszavazáson se voltak összesen, nemhogy nemmel szavaztak volna!"

Egyrészt a kutyát nem érdekli, hogy miként gondolkonak azok, akik nem mentek el szavazni. Másrészt az arányokat ez is nagyon jól mutatja.

"És mégis mik lennek ezek az objektív okok? Hogy nem fognak tudni beilleszkedni? És te ezt előre tudtad?"

Visszatoloncolásról volt szó itt. A nemzetközi jogszabályok és az anyaország nem fogadja vissza.

"Mellesleg elárulom neked, hogy sok jugó se tudott beilleszkedni Ausztriában a mai napig, pedig már 20 éve ott vannak (és lényegében azonos kultúrkörből jöttek)..... "

És ez most egy érv akart lenni a fekák befogadása mellett? :DDDDDDD

desw 2017.02.20. 03:40:50

@Attilajukkaja:

"Ebben az esetben nem Tiffanyról van szó, ahogy előzőleg is mondtam, hanem az apjáról. A leányzó az apja hülyeségeinek a levét issza."

:DDDDDDD Ez a megbélyegzés, baszki! A lányát büntetik az apja cselekedetei miatt. Állítólag PC libsik pont ez ellen harcolnak.

Mekkora cirkusz lenne, ha a gyilkos Ronáldó miatt azt mondanám, hogy az összes cigó gyilkos??

"Az ő tetteire viszont semmikép sem húzható rá az előítéletesség fogalma. "

Mi van?? A dedós nem-melléülök az előítéletesek és megbélyegzők

"Szegény lány ebben az esetben nem az apja pozíciójának előnyeit élvezi, hanem a hátrányait. Sajnos, ez is benne van a pakliban. "

Egyetértünk! Nyilván érthető akkor, hogy látván a füstösék által elkövetett merényleteket, nem akarjuk őket Európában.

desw 2017.02.20. 03:46:03

@menjünk a moziba be:

"Az összes hülye libsizonek."

Na, magadra vetted??

"Akkor ugye a Fidesz szimpatizansok akik nem akartak Gyurcsánnyal együtt szerepelni, tőle kituntetest ALLAMI kituntetest atvenni az mind hulye, dedos libsi?

Solyom László aki nem akart Horn Gyulával kezet fogni állami ünnepségen hülye dedós libsi?

Orbán es a teljes Fidesz frakció aki mindig kivonult amikor Gyurcsány megjelent a Parlementben hülye dedós libsi? "

Az aprócska különbség csak annyi, hogy itt az adott személlyel volt problémájuk és őt magát "büntették", itt meg Trumpot utálják és a lányát büntetik.

desw 2017.02.20. 03:54:48

@egysmás:

"Ezt a 90%-ot, honnan a picsából szeded? Most komolyan! Ha a megjelentek nem voltak 50%-nyian sem, akkor ez a 90%-os adatot honnan szeded?"

Nemmel 98.36%, igennel 1,36% szavazott
www.valasztas.hu/hu/ref2016/1154/1154_0_index.html

Kutyát nem érdekli, hogy akik nem mentek el, miként vélekednek erről.

desw 2017.02.20. 04:21:16

@CoolKoon:

"Mesélj, hogy működik ez?" - Mi vagyok én, bevándorlási hivatal? Idegenrendészet?"

Gondoltam, hogy kb fingod sincs róla. Akkor jó, hogy osztod azt észt!

"- Ó dehogynem! Elmagyarázzák az illetőnek, hogy vagy aláír egy papírt, amin vállalja az ÖNKÉNTES visszatoloncolást, vagy jön a börtön."

Ez kb az összes nemzetközi egyezménnyel és helyi jogszabállyal ütközik. Pont a libsi jogvédők jönnének és cirkuszolnának, lásd TASZ és Helsinki Magyarországon. Egyébként a libsik épp azért cirkuszolnak, hogy miért nem nyitott táborok vannak.

"És hiába akarod kitoloncolni, ha nem fogadja az anyaország, mert ugye a kitoloncolás a másik oldalról nézve befogadás lenne." - Igen, ez mondjuk az ostoba pakisztániaiaknál volt gond."

Meg pl Marokkóval és egyéb afrikai országgal, Afganisztánnal, Irakkal, ...

"Azzal viszont azt lehet csinálni, hogy belengeti az ország (pl. Németország) a humanitárius/egyéb segélyek, támogatások befagyasztását (megtoldva pl. pakisztáni politikusok nyugati számláinak adóhatósági vizsgálatával)."

:DDDD Miként tudják bebizonyítani a németek Aliról, hogy ő bizony paki, ha a pakisztáni hatóságok nem segítenek???

"Mikor érted már meg, hogy választás volt és Trump nyert? A TÖBBSÉG őt akarta." - Te is tudod, hogy ez nem igaz. A legtöbb szavazatot nem ő kapta, hanem Hillary Clinton. Csak hát az elektorok ugye..."

:DDDDDDDD Tehát Trump nyert.

Holnap a futóversenyen majd én is azt mondom, hogy nem a Jancsi nyert, csak a leggyorsabb volt.

"Hát, pedig az "övéin" kívül tényleg mindenkinek nekiment. Beszólt az európai vezetőknek, beszólt Mexikónak (meg külön a spanyolajkú bevándorlóknak is), a négereknek, külön-külön szinte a teljes nem haveri sajtónak, és meg egyéb csoportoknak (pl. a zöldeknek) is."

Ez kb 20%-a annak a "mindenkinek"

""És egyelőre még közel sem biztos, hogy nincs igaza." - Ja. Épp csak a szakemberek fogják a fejüket..."

Szakemberek?? Azt senki sem tudja biztosan, hogy mi LESZ, azt viszont mindenki látja és érzi, hogy mi VAN és VOLT. Az biztos, hogy radikális változás kell, az eddigi buzzancs PC libsi mantrák nem müködnek.

"Elárulom neked, hogy a "PC libsi világ" nélkül bizony a libsik is nagyon csúnyán be tudnak ám szólni a nem libsiknek. Csak azt nem bírja senki se megérteni ebben a rohadt Orbánisztánban se, hogy a gyűlöletkampány és egymás ócsárolása előbb-utóbb polgárháborús viszonyokhoz vezet."

A jelenlegi PC libsi rendszer nem fenntartható. Az érthető, hogy az ebből élő libsik nem akarják elereszteni a koncot. Viszont úgy néz ki, hogy -- szerencsére -- egyre több embernek megjön az esze (Trump, Brexit, szélső-jobb erősödése Európában, .. ) és a libsik akarják vagy sem, de mennek a picsába.

"Csak a lánya volt ott, Trump maga nem! Tehát igen, elvinném. De az 100%, hogy a bunkó apuka lányát nem kezelném leprásként. Ez ovis szint!" -

"Oké. Te nem. Mások viszont igen."

És ti lennétek a követendő példa, mi??

"És ha az óvodások nem is, de az iskolások bizony maguk közösítenék ki a lányt az apja miatt. Lehet, hogy ez kegyetlenül hangzik, de bizony ez van."

Jaja. A 10 éves gyerekek értik és tudják, hogy Tiffany apja mit csinál.

desw 2017.02.20. 04:30:37

@Attilajukkaja:

"Én nem a szülőket hibáztatom azért, mert elviszik a gyerekeiket, hanem az EMMIt és Balogh lelkészt azért, mert szorgalmazza Magyarországon az iskolai szegregációt. "

:DDD A libsik éppen azért cirkuszolnak, hogy már most is túl szegregált az oktatás.

egysmás 2017.02.20. 06:17:25

@desw: Egy, a fidesz által hozott törvény alapján marginális kisebbség alkotott véleményt a doligról, ami a kutyát nem érdekli.
A fidesz által hozott törvény alapján.

desw 2017.02.20. 08:15:39

@egysmás:

Közjogi értelemben valóban érvénytelen volt a migránsos népszavazás épp a Fidesz által alkotott törvény miatt.

De azért az a "marginális kisebbség" ...

Félve jegyzem meg, hogy pl. a 2003-as EU-s népszavazáson 3 056 027 fő szavazott igennel a belépésre, most meg 3 362 224 fő nemmel a migránsokra. 2003-ban az összes választópolgár ~38%-a szavazott a belépésre, most a ~40,5% a migránsok ellen. Hümmm

tomtyi 2017.02.20. 08:45:13

@CoolKoon:
„A legtöbb szavazatot nem ő kapta, hanem Hillary Clinton. Csak hát az elektorok ugye...”
Azt tudod, hogy Clintonné Kaliforniában kapott 3,7 millió szavazattal többet, míg országos szinten az előnye csak 2,65 millió. Azaz a régóta komcsi Kalifornián kívül az ország Trumpot választotta. És nem a nincstelen, suttyó csőcselék. Mert a 50000 $ éves családi bevétel alatti két kategóriában (az összes szavazó 36%-a) Clintonné nyert, összességében több, mint 10 százalékponttal, míg Trump az 50-100000 $-os kategóriában (31%-nyi szavazó) 4 százalékponttal, az e fölöttiekben (összesen 28%-nyi szavazó) 1-2 százalékponttal nyert. Tehát a tanulatlan, műveletlen, képzetlen suttyók éppen, hogy Clintonnéra szavaztak.

Különben ez a csoda viselkedésmód azért is érdekes, mert SZDSZ-ék és MSZP-ék mennyire ki voltak, vannak bukva, ha „véletlenül” felemlegetik, hogy sok apuka, anyuka az ÁVO/ÁVH-ban kezdte a pályafutását, majd gyerekek is előbb akár a diktatúránál is szélsőbalosabb kő kommancsként kezdték a mai, fentebb szépen leírtak formájában megvalósuló, végtelenül demokratikus és toleráns létüket. Ugye? Rajk, Bauer, Demszky, Haraszti, Kis, Pető, Tömpe, de párton kívüliként Felcsuti.

„A "letárgyalt helyről" nem tudja az illető újra Európa felé venni az irányt?”
Most tudja? Vagy most a törökök kellően hatásosan tudják visszatartani őket?

„Igen ám, de akkor Törökországba kéne visszatoloncolni őket.”
Ahogy most is, elvileg.

„Ami azt illeti, a jelenlegi egy nagyon bizonytalan kényszermegoldás (politikai háttéralku), amit Erdogan bármikor felrúghat”
Meglehet, mégsem teszi egy éve. Nyilván egyéb megoldásokat is kell keresni. De azt adott esetben nem gondolnám, hogy ha az EU egyesített haditengerészete védené a görög szigeteket és fordítaná vissza az átkelni szándékozókat, akkor a török haderő rátámadna az EU-sra. Vagy szerinted megtenné?

„ Ahol meg csak akkor léptek, amikor már ott is besokalltak.”
Hát, ennek pár tény mond ellent csak.

1. en.wikipedia.org/wiki/European_migrant_crisis#/media/File:Sea_arrivals_to_Greece_and_Italy,_2015.png
Az EU-török megállapodás 2016. március közepén lépett érvénybe, amikorra a hatodára csökkent a görögökhöz érkező migránsok száma. De a csúcshoz képest már decemberre is a felére.

2. A hivatalok már júniusban besokalltak, pedig minket még ezután is basztattak.
index.hu/kulfold/2015/09/17/angela_merkel_werner_faymann_nemetorszag_ausztria_menekultek_csu_menekultvalsag/

„ez utóbbiak lieblingje került a Fehér Házba”
Hát, érdekes megfogalmazás.

„a Földközi-tenger európai része ennél szerintem még hosszabb”
Igen. De a tengeren nem haladsz olyan gyorsan, főleg nem azokkal a lélekvesztőkkel, másrészt a tenger nem pár tíz vagy pár száz méter széles, nincsenek tereptárgyak, stb., sőt, a lélekvesztőkkel Velencéig sem jutsz el. Csak arra vannak, hogy visszaéljenek a félreértelmezett emberséggel, és az afrikai partoktól pár tíz km-re észrevett hajókat a pár száz km-re lévő Olaszországba, így az EU-ba vigyék. A kényes pontokat (elsősorban a görög szigeteket és Gibraltárt) kell fokozottan védeni, mert ha a görög szigeteket megvédték, akkor a Balkánon már nincs probléma.

A Fekete-tenger nem játszik, mert a törökök tudják ellenőrizni a Boszporuszon átmenő forgalmat, messzebbről, az ázsiai részről meg ezekkel a ladikokkal hiába indulnak neki. Nem mellékesen a ladikok ilyen nagy számú beszerzése is feltűnne a törököknek.

tomtyi 2017.02.20. 08:56:36

@Attilajukkaja:
Nehéz lenne Tiffany esetét összemosni egy kisebbséggel való rossz és hátráltató bánásmóddal.
Én nem a szülőket hibáztatom azért, mert elviszik a gyerekeiket, hanem az EMMIt és Balogh lelkészt azért, mert szorgalmazza Magyarországon az iskolai szegregációt. Mert mindent megtesznek azért, hogy a cigányság ne tudjon felzárkózni, mert a viselkedésük ellentmond minden keresztényi értéknek

Most hogy a f.szba sikerült idekeverni a – szerinted – „rossz és hátráltató bánásmód”-ot (ez miben is nyilvánul meg)? Mi köze van ennek ahhoz, hogy egy szülő önmaga dönt így, nem társadalmi nyomásra, mint a toleranciabajnok amerikai libsik esetében?

„hanem az EMMIt és Balogh lelkészt azért, mert szorgalmazza Magyarországon az iskolai szegregációt. Mert mindent megtesznek azért, hogy a cigányság ne tudjon felzárkózni”
Ezt az agyatlanul fröcsögő vagdalkozást nem ártana pár ténnyel alátámasztani.

Attilajukkaja 2017.02.20. 10:16:46

@desw:
" Ez a megbélyegzés, baszki! A lányát büntetik az apja cselekedetei miatt. "
Hú, de nagy büntetés, hogy nem ülnek mellé! Remélem valahogy kiheveri a leányzó ezt a borzalmat.

"Állítólag PC libsik pont ez ellen harcolnak."
A PC embereknek sem muszáj oda ülniük, ahova nem akarnak, közösséget vállalniuk olyanokkal, akiket nem szeretnek. Akár libsik, akár nem.

"Mekkora cirkusz lenne, ha a gyilkos Ronáldó miatt azt mondanám, hogy az összes cigó gyilkos??"
Ez nem cirkusz lenne, hanem egy nagy baromság. És a két dolognak semmi köze egymáshoz. Itt senki nem mondja, hogy Tiffany Trump egy hülye majom csak azért, mert az apja az. Senki nem bántja, nem sértegeti, nem inzultálja, egyszerűen csak elhatárolódnak tőle.

"Nyilván érthető akkor, hogy látván a füstösék által elkövetett merényleteket, nem akarjuk őket Európában."
Ez akkor lenne igaz, ha minden nációt, akik már elkövettek terrorcselekményeket, nem látnánk szívesen. Vagyis nem engednénk be egy írt, japánt, norvégot, baszkot vagy olaszt sem.

":DDD A libsik éppen azért cirkuszolnak, hogy már most is túl szegregált az oktatás."
Örülök, hogy pont azt mondod, amit én is leírtam. :o)

@dare:
" Teljesen mindegy mit érzel az apja iránt, a gyereke nem hibás."
Persze, hogy nem. Végig ezt mondom.

"Én elborzadva olvastam a történelemben miket tettek azokkal a gyerekekkel, akiknek az apja valami bűnt követett el. "
Én is felháborodnék azon, ha Trump gyerekeit valaki bántalmazná, vagy akár csak szóban sértegetné az apjuk miatt. De itt ugye semmi ilyesmiről nincs szó.

"Ne ferdíts el boldogtalan meg puccos buli irányába, mert elveszed a figyelmet a lényegről vele.
Ami nem más, mint a jó öreg kirekesztés."
Eszem ágában sincs ferdíteni. De azért ne vizionáljunk már itt valami világvégét, mert egy ténylegesen puccos rendezvényen senki nem akart a fiatal hölgy mellé ülni! És a lényeg valóban a bojkott. Tessék hozzászokni!

"Nincs mit tudni róla,nincs mit, csak a köpködés a lényeg."
Valaki leköpte volna a lányt?

@tomtyi:
"Most hogy a f.szba sikerült idekeverni a – szerinted – „rossz és hátráltató bánásmód”-ot (ez miben is nyilvánul meg)?"
Te hoztad fel a cigányokat és a rasszizmust.
Itt van pl, hogy a szegregáció miért minősül hátráltatásnak:
"Miután a Kúria tavaly márciusban megállapította a CFCF által indított közérdekű perben, hogy a gyöngyöspatai roma tanulókat jogellenesen különítették el nem roma társaiktól és hogy a szegregált oktatásuk révén alacsonyabb minőségű oktatást kaptak, most az érintett gyermekek, fiatalok lépnek fel a bíróság előtt, hogy a szegregált oktatás miatt kárpótolják őket."
24.hu/belfold/2016/02/03/209-millios-karteritesert-perelnek-a-szegregalt-gyongyospatai-roma-tanulok/
www.boon.hu/cigany-gyerek-nem-hasznalhatja-a-magyar-gyerek-mosdojat/3004271

"Ezt az agyatlanul fröcsögő vagdalkozást nem ártana pár ténnyel alátámasztani."
Agyatlan fröcsögés, vagdalkozás? Amiről nem tudsz, azt annak minősíted?

"A Huszár-telepi iskola ügyét Balog Zoltán személyes ügyének tekintette. Nyíregyháza legszegényebb részén, a Huszár-telepen a Görögkatolikus Egyház nyitott újra egy iskolát, amit korábban éppen a hátrányos megkülönböztetés felszámolását célzó program keretében zártak be. A szegregált cigányiskola működése ellen Az Esélyt a Hátrányos Helyzetű Gyerekeknek Alapítvány (CFCF) indított pert, és alacsonyabb szintű bíróságokon sorra nyertek is."
444.hu/2016/05/26/eljarast-indit-brusszel-a-magyarorszagi-iskolai-szegregacio-miatt

tomtyi 2017.02.20. 10:21:39

@Attilajukkaja:
Az a baj, hogy a valóságot akarod a fantáziádhoz hajlítani. Hogy egy iskolában elkülönítik a cigány gyerekeket, mi köze van ahhoz, hogy az adott iskolában azért lesz magas és egyre magasabb a cigány gyerekek aránya, mert a nem cigány szülők elviszik onnan a gyerekeiket? Vagy ha ezt a kettőt ugyanannak látod, akkor a Trump lány elkülönítése miért nem zavar? Részrehajló és kirekesztő vagy, és észre sem veszed.

Attilajukkaja 2017.02.20. 10:43:20

@tomtyi:
"Hogy egy iskolában elkülönítik a cigány gyerekeket, mi köze van ahhoz, hogy az adott iskolában azért lesz magas és egyre magasabb a cigány gyerekek aránya, mert a nem cigány szülők elviszik onnan a gyerekeiket?"
Talán mert van egy másik iskola, ahova a cigányokat már fel sem veszik.
De nem ezt a két esetet akarom csupán összemosni, hanem rávilágítani arra, hogy a gyerekeknek nincs esélyenlőségük, és Balog ezt jónak tartja, különben nem támogatná az iskolai szegregációt, nem szüntetné meg a szegregáció ellenes programokat, záratna be ilyen iskolákat.

"a Trump lány elkülönítése miért nem zavar?"
Mert senki nem különíti el!!! Az, hogy nem szeretem pl. Bözsikét még nem egyenlő azzal, hogy be sem engedem az iskolába. Ezt tényleg ennyire nehéz megérteni?

"Részrehajló és kirekesztő vagy, és észre sem veszed."
Valóban nem veszem észre. Valahol mindenki részrehajló - még te is. De hogy miért lennék kirekesztő, azt valóban nem látom. Nem vagyok se rasszista, a szegregációt sem támogatom, szóval miért is? Mert nem ülnék egy rendezvényen Orbán Rachel vagy a kis Tiffany mellé? Húha! Ez viszont a szólásszabadságom része.

desw 2017.02.20. 12:47:52

@Attilajukkaja:

Az igazi szegregációt a szülők valósítják meg, akik -- érthető okokból -- elviszik a gyerekeiket másik iskolába. Ezzel nem lehet mit kezdeni. (szerencsére)

Attilajukkaja 2017.02.20. 12:53:13

@desw:
" Ezzel nem lehet mit kezdeni."
De lehet, pontosabban lehetne. Csak hozzáállás kérdése.

Értem az álláspontodat és te is érted az enyémet. Nem értünk egyet és ezzel nincs mit kezdeni. Gondolom, ezzel lezárhatjuk a vitát. :o)

desw 2017.02.20. 13:06:30

@Attilajukkaja:

"A PC embereknek sem muszáj oda ülniük, ahova nem akarnak, közösséget vállalniuk olyanokkal, akiket nem szeretnek. Akár libsik, akár nem."

Ez igaz! De senki nem mondta, hogy üljenek oda, csak annyit, hogy dedós dolog a nemmelléülés az apja miatti tiltakozásul.

A moziban és a buszon is egymás mellett ülünk, de ettől még nem lettünk elv-társak.

"Mekkora cirkusz lenne, ha a gyilkos Ronáldó miatt azt mondanám, hogy az összes cigó gyilkos??"
"Ez nem cirkusz lenne, hanem egy nagy baromság. És a két dolognak semmi köze egymáshoz. Itt senki nem mondja, hogy Tiffany Trump egy hülye majom csak azért, mert az apja az. Senki nem bántja, nem sértegeti, nem inzultálja, egyszerűen csak elhatárolódnak tőle."

Ja, mi meg "elhatárolódunk" a migránsoktól.

"Nyilván érthető akkor, hogy látván a füstösék által elkövetett merényleteket, nem akarjuk őket Európában."
"Ez akkor lenne igaz, ha minden nációt, akik már elkövettek terrorcselekményeket, nem látnánk szívesen. "

Hadd döntsem már el én, hogy kit szeretek, jó?

"Vagyis nem engednénk be egy írt, japánt, norvégot, baszkot vagy olaszt sem."

Vajon ők bejöhetnének útlevél nélkül?? Aprócska különbség ez talán.

":DDD A libsik éppen azért cirkuszolnak, hogy már most is túl szegregált az oktatás."
Örülök, hogy pont azt mondod, amit én is leírtam. :o)"

A szegregációhoz jogunk van!

desw 2017.02.20. 13:07:24

@Attilajukkaja:

"De lehet, pontosabban lehetne. Csak hozzáállás kérdése."

Mit és hogyan?

desw 2017.02.20. 13:10:02

@desw:

Ezt úgy kérdezem, hogy attól még nem lesz nem-szegregált az iskola, ha az állam ugyanolyan feltételeket teremt. Ettől még a szülők elviszik a gyereküket másik iskolába, tehát végeredményben marad a szegregált iskola.

Ezt miként lehetne megoldani?

tomtyi 2017.02.20. 13:34:57

@Attilajukkaja:
„A PC embereknek sem muszáj oda ülniük, ahova nem akarnak, közösséget vállalniuk olyanokkal, akiket nem szeretnek. Akár libsik, akár nem.”
Valóban. De ezzel két probléma van, amit sokadszorra sem értesz meg. Nem a kiscsajt, hanem az apját nem szeretik. És ennek alapján nevezhetők előítéletesnek és kirekesztőnek. Ráadásul ennek a viselkedésben még az is megvalósul, hogy ugyanezek az önmagukat liberálisnak hazudó pc-k még azt is meg akarják határozni, hogy csak az a liberális, toleráns viselkedés, illetve az kirekesztés, intolerancia, amit ők mondanak annak. Ezt vagy nem látod vagy hazudod, hogy nincs. Pedig éppen ez van.

Az egykori európai terrorizmus mind vagy etnikai vagy balfasz kommancs ideológiai alapú, és erősen helyhez avagy célcsoporthoz kötött volt. A baszkok vagy az írek nem gyilkoltak norvégokat, ahogy a RAF vagy a BR sem nagyon gyilkolásztak Német- illetve Olaszországon kívül.

Attilajukkaja 2017.02.20. 13:40:28

@desw:
"dedós dolog a nemmelléülés az apja miatti tiltakozásul. "
Akkor dedós dolog. Rendben. Viszont a véleményszabadság része valakit vagy valamit bojkottálni. Ez persze egy elég újkeletű dolog, mert nem tudom, hogy az USA-nak volt-e valaha olyan elnöke, akit a saját népe ennyire utált volna.

"mi meg "elhatárolódunk" a migránsoktól"
A magyarok nem elhatárolódnak a migránsoktól, hanem a kormányunk egyenesen bünteti őket. Elzárja őket, embertelen körülmények között tartja és bántalmazza az embereket, megvonja tőlük az orvosi segítség lehetőségét. Nehogy már egy napon említsük ezeket az atrocitásokat azzal, hogy szegény Tiffanycska mellé senki nem akar leülni egy luxus divatbemutatón.

"Hadd döntsem már el én, hogy kit szeretek, jó?"
Ki beszél itt szeretetről a menekültekkel kapcsolatban. Arról van szó, hogy kit engedünk be az országunkban és kit nem. Azt hiszed ez szerelem kérdése? Azt hiszed, ez azon múlik, hogy te kiket kedvelsz és kiket nem?

"Vajon ők bejöhetnének útlevél nélkül?? Aprócska különbség ez talán."
Ha menekültek lennének, akkor igen.

"A szegregációhoz jogunk van!"
Főleg, ha ezt Orbán akarja.
Amúgy nagyon sok országban küzdenek a szegregációval szemben és rendeletekkel tiltják, hogy a gyerekeket a fajuk miatt különböztessék meg. A gyengébbek felzárkóztatására pedig külön programok vannak. Nézd meg az USA-ban ma már milyen sok a tanult, magas rangú néger, pedig a 60-as évek elején még nem járhattak ugyanabba az iskolába, mint a fehérek.
Nálunk is voltak kifejezetten a cigányok iskolázására, továbbtanulására kezdeményezett programok, amit azóta vagy leállítottak vagy szétloptak.

www.korrupcioinfo.hu/korrupcioinfo/hova-lettek-a-roma-osztondijak/

A Romaversitas Alapítvány viszont úgy tudom, hogy még mindig él (?).

tomtyi 2017.02.20. 14:03:09

@Attilajukkaja:
„nem tudom, hogy az USA-nak volt-e valaha olyan elnöke, akit a saját népe ennyire utált volna”
Az fel sem merül, hogy ez a Clinton-maffia és Soros által gerjesztett hiszti, ugye?

„hanem a kormányunk egyenesen bünteti őket”
Lófaszt!

„Azt hiszed ez szerelem kérdése? Azt hiszed, ez azon múlik, hogy te kiket kedvelsz és kiket nem?”
Mivel jogilag nem menekültek, így igen, azon múlik.

„Ha menekültek lennének, akkor igen.”
Az EU-s állampolgárok az EU-n belül miként is lehetnének menekültek?

desw 2017.02.20. 14:13:29

@Attilajukkaja:

"mi meg "elhatárolódunk" a migránsoktól"
A magyarok nem elhatárolódnak a migránsoktól,"

Dehogynem! A többség nem akarja őket. Jogunk van nem akarni őket.

"Ki beszél itt szeretetről a menekültekkel kapcsolatban. Arról van szó, hogy kit engedünk be az országunkban és kit nem. Azt hiszed ez szerelem kérdése? Azt hiszed, ez azon múlik, hogy te kiket kedvelsz és kiket nem?"

Tulajdonképpen igen. Pl a házamba vagy a kertembe csak és kizárólag az jöhet be, akit ÉN beengedek. Mondhatom azt, hogy a szőkék nem, csak a barnák. Magyarország területére pedig csak és kizárólag az léphet be, akit a hatóság beenged. Pl a kínaiakkal kb senkinek semmi baja nincs, csak füstösékkel van baj mindehol az egész világon (micsoda véletlen, mi?)

"Ha menekültek lennének, akkor igen."

De akkor is a helyi szabályoknak megfelelően.

"A szegregációhoz jogunk van!"
" Főleg, ha ezt Orbán akarja."

Jogunk van a kölykeinket másik iskolába vinni, el a cigóktól Orbán ide vagy oda.

"Amúgy nagyon sok országban küzdenek a szegregációval szemben és rendeletekkel tiltják, hogy a gyerekeket a fajuk miatt különböztessék meg."

És?? Ettől még a szülő oda viszi a gyerekét, ahová akarja, és elviszi. A jó tanárok is mehetnek oda, ahol tanulni akaró diákok vannak balhés füstösék helyett. Azaz marad a szegregált és lecsúszó iskola az erőlködés és PC majomkodás ellenére is.

"A gyengébbek felzárkóztatására pedig külön programok vannak. Nézd meg az USA-ban ma már milyen sok a tanult, magas rangú néger, pedig a 60-as évek elején még nem járhattak ugyanabba az iskolába, mint a fehérek."

Aki be akar illeszkedni, az most is be tud. Aki nem akar, azt a PC libsi buzzancs módszerekkel nem lehet beilleszteni. (joguk van mindenhez, de kötelességük nincs)

"Nálunk is voltak kifejezetten a cigányok iskolázására, továbbtanulására kezdeményezett programok, amit azóta vagy leállítottak vagy szétloptak."

Ja, szétlopták rejtették. :DDD De mink' vagyunk a hibásak má' megint.

Attilajukkaja 2017.02.20. 14:15:05

@tomtyi:
"Az fel sem merül, hogy ez a Clinton-maffia és Soros által gerjesztett hiszti, ugye?"
Persze, hogy nem!

"Lófaszt!"
Hoppá! Ezt a káromkodásodat alá is tudod valamivel támasztani?
www.amnesty.hu/news/2249/a-menedekkerokkel-szembeni-szornyu-magyar-banasmod-egy-tudatos-jatszma-resze

"Mivel jogilag nem menekültek, így igen, azon múlik."
Miért ne lennének azok???????

"Az EU-s állampolgárok az EU-n belül miként is lehetnének menekültek?"
A norvégok pl. nem EU tagok, de ez nem csak a menekült státuszra vonatkozik, hanem pl. arra is, kinek ad ki a kormány letelepedési engedélyt vagy állampolgárságot. Azt hiszed, téged megkérdeznek, hogy akarsz-e több ezer kínainak, orosznak vagy arabnak állampolgárságot adni? Jó pénzért bárkinek megadják a te szereteted nélkül is.

desw 2017.02.20. 14:47:03

@Attilajukkaja:

Aki beleolvas az általad linkelt amnesty-s ájvékolásba, hamar megérti, hogy miért utálja már a többség a buzzancs libsi jogvédőket.

""Mivel jogilag nem menekültek, így igen, azon múlik."
Miért ne lennének azok???????"

Belépésnél még azt sem lehet tudni, hogy milyen állampolgárok, b+! Te ránézésre megmondod, hogy valódi menekült vagy csak egy csóró szerencsevadász, aki kihasználja az idióta európai vezetők bénázását?? (Merkel mutti: "Minden szíriait befogadunk!")

Attilajukkaja 2017.02.20. 15:00:55

@desw:
"Aki beleolvas az általad linkelt amnesty-s ájvékolásba, hamar megérti, hogy miért utálja már a többség a buzzancs libsi jogvédőket."
Elfogytak az érvek? Mert ilyenkor jönnek az ilyesmik, mint az ajvékolás, buzzancs, libsi stb.

"Te ránézésre megmondod, hogy valódi menekült vagy csak egy csóró szerencsevadász"
A menedékkérő kérelmét elbírálják és vagy megkapja a státuszt, vagy nem. Nem ránézésre mondják meg, hogy ki kicsoda. :o))))

desw 2017.02.20. 15:39:04

@Attilajukkaja:

"Elfogytak az érvek? Mert ilyenkor jönnek az ilyesmik, mint az ajvékolás, buzzancs, libsi stb."

Mindig is utáltam a libsiket. És én legalább nem diszkriminálom őket, pontosan egyformán utálom az összeset!

"A menedékkérő kérelmét elbírálják és vagy megkapja a státuszt, vagy nem. Nem ránézésre mondják meg, hogy ki kicsoda. :o)))) "

Bezony! Ehhez ugye ELŐBB be kell engedned őket, aztán jöhet a hónapokig vagy évekig tartó játszadozás a személyazonosság kiderítéséért. Addig jó, amíg a kerítésen kívül vagy más országban vannak. Játszadozzanak velük azok, akik akarják őket.

Attilajukkaja 2017.02.20. 15:51:56

@desw:
"Mindig is utáltam a libsiket. "
Jogod van hozzá. Aztán meg is tudod indokolni, hogy miért?

"ELŐBB be kell engedned őket, aztán jöhet a hónapokig vagy évekig tartó játszadozás a személyazonosság kiderítéséért."
A menekültek akkor is menekültek, ha még nem kaptak státuszt. A többiben igazad van.

"Addig jó, amíg a kerítésen kívül vagy más országban vannak. Játszadozzanak velük azok, akik akarják őket."
Érdekes, hogy te ilyen könnyedén veszed az emberi életet. Azt hiszed, az egész csak egy játék. Látszik, hogy nem volt részed komolyabb traumában, vagy csak azt hiszed, a te életed értékesebb, mint az övék.
Hát igen, ez is egy hozzáállás. Nem túl keresztényi, de legalább a tiéd.

desw 2017.02.20. 19:02:36

@Attilajukkaja:

"Jogod van hozzá. Aztán meg is tudod indokolni, hogy miért?"

Mindig a többség akarata ellen dolgoznak; a többségtől elvárják a megértés és a befogadást, de ők maguk kirekesztők és előítéletesek; szerintük csak akkor van demokrácia, ha ők nyernek; ha nem ők nyernek, akkor prosztó a nép, ...

"ELŐBB be kell engedned őket, aztán jöhet a hónapokig vagy évekig tartó játszadozás a személyazonosság kiderítéséért."
A menekültek akkor is menekültek, ha még nem kaptak státuszt. A többiben igazad van."

Tévedés! Akkor lesz menekült, ha megfelel a nemzetközi egyezményeknek. Pl. olyan országból jön (nemcsak azt mondja), ahol háború van. Ehhez ELŐSZÖR be kell(ene) engedni, majd hitelt érdemlően meg kellene határozni az állampolgárságát és a személyét. De ugye elhagyják az irataikat ... A németek már vmi félmillió "menekültet" akarnának kitoloncolni, azaz ezeknek a "menekülteken" a fele sem igazi menekült.

Attól még nem lesz menekült senki sem, ha koszosan és ordibálva odaáll a határhoz. És nemcsak jogaik vannak, hanem kötelességeik is, csak ezt a libsi migránssimogatók és Orbán-fóbiás kretének szeretik elfelejteni.

Ezért kifejezetten gusztustalan pl. az általad linkelt amnesty-s cikk is. Honnan a bránerből tudja sok agyhalott jogvédő, hogy igazi menekültek dekkolnak a határon? Vagy ezek úgy gondolják, hogy aki büfizik egyet a határon, az be kell engedni?

"Érdekes, hogy te ilyen könnyedén veszed az emberi életet. Azt hiszed, az egész csak egy játék."

Kb 7,5 milliárd ember él a Földön, és kb 5-6 milliárd garantáltan szarabbul, mint a legcsóróbb európai. Mindig kérdezem, de soha nem kaptam választ migránssimogatóéktól: mennyit kellene beengedni Európába? Lenne limit, vagy aki akar, az jöhet?

"Látszik, hogy nem volt részed komolyabb traumában, vagy csak azt hiszed, a te életed értékesebb, mint az övék."

Igen, nekem többet ér a saját életem, mint másé. Ha te dönthetnél, hogy te halsz meg vagy Ali, akkor kit választanál?

Egyébként a matek marha egyszerű: le kellen caplatni a határra és örökbefogadni a menekülteket. Miért nem csinálják ezt a libsik és jogvédők? Miért csak a pofájuk jár a befogadásról?

Attilajukkaja 2017.02.20. 19:09:52

@desw:
"Mindig a többség akarata ellen dolgoznak; a többségtől elvárják a megértés és a befogadást, de ők maguk kirekesztők és előítéletesek; szerintük csak akkor van demokrácia, ha ők nyernek; ha nem ők nyernek, akkor prosztó a nép, ... "
Sajnálom, de te valami óriási nagy tévedésben élsz. Ezt mesélték be neked és ebben akarsz hinni. Ezért ezt is hiszed.

"Akkor lesz menekült, ha megfelel a nemzetközi egyezményeknek."
Egy menekülő ember, akkor is

Attilajukkaja 2017.02.20. 19:23:39

@desw:
"Akkor lesz menekült, ha megfelel a nemzetközi egyezményeknek."
Egy menekülő ember, akkor is menekült, ha nincs háború, vagy ha egy ország nem adja meg neki a menekült státuszt. Azt viszont az ország dönti el, hogy kinek adja meg.

" a "menekülteken" a fele sem igazi menekült."
Mintha létezne nem igazi menekült. A magyarok is sokáig kaptak menekült státuszt, amikor a szocializmus elöl menekültek nyugatra, pedig az életük egyáltalán nem volt veszélyben. Csak jobb jövőt akartak biztosítani a gyerekeiknek.

"kifejezetten gusztustalan pl. az általad linkelt amnesty-s cikk"
Hát igen. A tények néha gusztustalanok.

"Igen, nekem többet ér a saját életem, mint másé. Ha te dönthetnél, hogy te halsz meg vagy Ali, akkor kit választanál? "
Ha ez lenne a kérdés, akkor valóban magamat vagy a gyerekeimet választanám, de itt szerencsére SEMMI ILYESMIRŐL nincs szó. Legfeljebb arról, hogy elmehetsz-e nyaralni idén is Törökbe, vagy lecserélheted-e a kocsidat. Számodra ennyi a tét!

" Miért csak a pofájuk jár a befogadásról?"
Miből gondolod, hogy csak a pofájuk jár?

desw 2017.02.20. 20:03:54

@Attilajukkaja:

"Egy menekülő ember, akkor is menekült, ha nincs háború, vagy ha egy ország nem adja meg neki a menekült státuszt."

Gondoltam, hogy a "Mennyit kellene befogadni?" kérdére nem lesz érdemi válasz. De legalább nem csalódtam.

Más jogszabály vonatkozik a valódi menekültekre és a többire. Pl egy háborús menekültet semmilyen körülmények között nem toloncolhatsz ki, még akkor sem, ha terrorista.

index.hu/kulfold/2015/09/18/berlin_terrorveszely_terroristak_irak_merenylet_rendorseg_loves_rafik._y._menekultek/

"Az eset nagy feladvány Németországnak. A Die Welt szerint ugyanis börtönbüntetése letöltése után az azóta is agresszíven viselkedő Rafikot a menekültügyi törvények alapján azért nem utasíthatták ki az országból és küldhették vissza Irakba, mert ott a merényletkísérlet miatt távollétében halálra ítélték."

"Azt viszont az ország dönti el, hogy kinek adja meg."

Kb erről szólt a népszavazás.

"Mintha létezne nem igazi menekült."

Pl gazdasági migráns, segély migráns. Ezek nem menekültek, és semmilyen joguk nincs.

"A magyarok is sokáig kaptak menekült státuszt, amikor a szocializmus elöl menekültek nyugatra, pedig az életük egyáltalán nem volt veszélyben. Csak jobb jövőt akartak biztosítani a gyerekeiknek."

És a magyarok a robbantottak kint? Áttörték a határt? Átgázoltak 6 országon keresztül? Esetleg butuska a párhuzam?

"kifejezetten gusztustalan pl. az általad linkelt amnesty-s cikk"
Hát igen. A tények néha gusztustalanok."

Mik a TÉNYEK?

"Ha ez lenne a kérdés, akkor valóban magamat vagy a gyerekeimet választanám, de itt szerencsére SEMMI ILYESMIRŐL nincs szó."

Jaja, semmi ilyesmiről! Sokan így gondolták, aztán azóta egy páran cafatokra hullottak, pár emberen átgázoltak, párat fejbelöttek, ... És még csak most jön majd a java.

Szerinted miért erősodik a széljobb Nyugaton? Orbán uszítja őket Franciaországban, Hollandiában, Angliában, Ausztriában, Svédországban ...?? Esetleg tele lett a faszuk a hazudozó PC libsikkel??

"Legfeljebb arról, hogy elmehetsz-e nyaralni idén is Törökbe, vagy lecserélheted-e a kocsidat. Számodra ennyi a tét!"

Európán kívüli pénzügyi és tárgyi segítség -- feltételekkel -- elfogadható lenne. Európába viszont elképesztő nagy baromság volt ennyi füstöst benegedni.

Attilajukkaja 2017.02.20. 20:27:29

@desw:
"Gondoltam, hogy a "Mennyit kellene befogadni?" kérdére nem lesz érdemi válasz. "
Honnan tudnám?

"Más jogszabály vonatkozik a valódi menekültekre és a többire."
Nincsenek valódi és nem valódi menekültek, de a háborús menekültek valóban más kategóriába esnek.

"Kb erről szólt a népszavazás."
Szerintem meg nem. Néphergelésről szólt. Közben pedig Rogánék szépen csendben árulták a magyar állampolgárságot bárkinek, aki perkált nekik. Még bűnöző oroszoknak is. Pharaonnak sem volt gondja ingatlant vásárolni Orbán telke mellett. Vagy azt később cáfolták?

"Pl gazdasági migráns, segély migráns."
Ilyen csak a szóbeszédben van, jogi értelemben nincs.

"Mik a TÉNYEK?"
Hogy a magyar kormány milyen embertelenül bánik a menekültekkel.

"azóta egy páran cafatokra hullottak, pár emberen átgázoltak, párat fejbelöttek"
Nálunk???????
Én csak a körúti robbantóról hallottam.

"Esetleg tele lett a faszuk a hazudozó PC libsikkel??"
Látom, nagyon fallosz fixált vagy. Hm.
Nem a libsikkel van gondjuk, hanem a gazdasági helyzettel, a társadalmi változásokkal, hogy nem arra halad a világ, mint amit ők elképzeltek. Ilyenkor -akárcsak a 30-as években, - az egyszerű emberek elégedetlensége gyakran a nacionalizmusban, más emberek gyűlöletébe torkollik. Minden bajt rájuk lehet kenni, és a populista politikusok visszaélnek a helyzettel. Semmi új nincs a jelenségben.

"Európába viszont elképesztő nagy baromság volt ennyi füstöst benegedni."
Lehet. Majd meglátjuk Füstösöknek konkrétan kiket titulálsz?
Hogy nem vagy liberális gondolkodású, az kiderült számomra. De tulajdonképp milyen gondolkodású vagy? Mert keresztény biztosan nem. Konzervatív individualista? Esetleg retro nacionalista (vissza Triatlont!)? Jobboldali antiglobalista?

CoolKoon 2017.02.20. 22:09:11

@desw: "Egyrészt a kutyát nem érdekli, hogy miként gondolkonak azok, akik nem mentek el szavazni." - Ja. Hiszen aki nincs "velünk", az nincs, ugye? Aztán jön a pofáraesés, amikor néha ezek az "elfelejtett" tömegek előjönnek, amikor a kormány "véletlenül" az ő tyúkszemükre is rálép.

"Másrészt az arányokat ez is nagyon jól mutatja." - Nem. Ez igazából azt mutatja, hogy az emberek döntő többsége leszarta az egész migránsellenes mizériát és gyűlöletkampányt.

"Visszatoloncolásról volt szó itt. A nemzetközi jogszabályok (...)" - Elsősorban nem a nemzetközi szabályokkal van a gond (mint tudjuk, azt nagyobb országok bármikor figyelmen kívül hagyhatják, ha az érdekük épp úgy kívánja), hanem azzal, hogy nem tudod megindokolni egymillió ember visszatoloncolását (arról nem is beszélve, hogy a logisztikája is nehézkes).

"És ez most egy érv akart lenni a fekák befogadása mellett?" - Nem. Ezzel reflektáltam azokra a szánalmas lózungokra, amiket a kormány a mai napig hangoztat a migránsokkal kapcsolatban (tehát hogy "más kultúrkörből jöttek" blablabla=mocskos iszlamista terroristák mind, nem kérünk belőlük). Ami azt illeti, én hamarabb tűrnék meg a környezetemben pár arab családot, mint pár szerbet. Pedig hát a szerbek elvileg majdnem azonos kultúrkörből jöttek....

"Gondoltam, hogy kb fingod sincs róla. Akkor jó, hogy osztod azt észt!" - Ja. Mert feltételezem, hogy te Orbán Viktor bevándorlásügyi főtanácsadója vagy, ugye? Bár mondjuk akkor se lenne muszáj értened a témához....

"Ez kb az összes nemzetközi egyezménnyel és helyi jogszabállyal ütközik." - Ugyan már! Az EU-csatlakozás előtt az angolok még csúnyábban megszívatták a kitoloncoltakat: a kitoloncolás költségeit kifizettették velük, mert ha nem, irány a börtön, és életre szóló kitiltás Angliából. Aztán mégse ugrált senki.

"Meg pl Marokkóval és egyéb afrikai országgal, Afganisztánnal, Irakkal, ..." - Mindegy, ezeket mind-mind meg lehet valahogy dolgozni.

"Miként tudják bebizonyítani a németek Aliról, hogy ő bizony paki, ha a pakisztáni hatóságok nem segítenek???" - Te ennyire hülyének nézed a bevándorlási hivatalokat? Először is kiderítik, hogy Ali milyen nyelv(ek)et beszél, és milyen dialektust használ. Aztán kikérdezik, honnan jött, kiderítik, hogy kikkel tartja a kapcsolatot, hova szokott telefonálni. Megfigyelik, hogy milyen társaságokba jár stb. Számtalan módja van az illető származásának megállapítására, még akkor is, ha az illető eldobta az útlevelét/sose volt neki olyan.

"Ez kb 20%-a annak a "mindenkinek"" - Te olvastad egyáltalán a Twitterét? Annak a palinak minden szava arany! Akiket felsoroltam, azok csak kiemelt példák voltak, a kampányban szinte minden napra kijutott valakinek a beszólásaiból. Így kapásból néhány újabb: a nők, a globális felmelegedést valamiféle kínai ármánynak tartja (igen, ezzel is Kínába rúgott egyet, meg azokba, akik valamiféle globális felmelegedés elleni összefogást sürgetnek). Nincs most kedvem többet keresgélni, de lenne egy csomó, hidd el.

"Az biztos, hogy radikális változás kell, az eddigi buzzancs PC libsi mantrák nem müködnek." - Istenem, hogy te mennyire nem vagy képben az amerikaiakat illetően.....sok helyen ez az "eddigi buzzancs PC libsi mantrák" voltak az egyetlen módszer annak megakadályozására, hogy mindenféle csoportok szó szerint egymás torkának essenek (természetesen fegyverrel, mert ott mindenkinek lehet, újabban elmebetegeknek is). Ott, ahol már eddig is feszültek voltak az egyes csoportok közti viszonyok, bizony NAGYON nem fog segíteni az, hogy kiáll egy rossz ripacs, és mindenkit egyformán vérig sért az óvodás szintű beszólásaival.

"És ti lennétek a követendő példa, mi??" - Hát, nem is azok a rohadékok, akik hasonló helyzetben Kubatov bunkóival veretnék meg a "nemkívánatos személyt" (=Tiffany Trumpot akár).....

"Jaja. A 10 éves gyerekek értik és tudják, hogy Tiffany apja mit csinál." - Nem. De otthon hallanak ezt-azt, és aszerint cselekednek. Félelmetesen hatásos tud lenni a szülők által szított gyűlöletkampány a kipécézett gyerek ellen amúgy. De ne higyjél nekem, mert valójában most is Soros György beszél belőlem....

CoolKoon 2017.02.20. 22:25:38

@tomtyi: "Azt tudod, hogy Clintonné Kaliforniában kapott 3,7 millió szavazattal többet, míg országos szinten az előnye csak 2,65 millió." - Ja. Meg az északkeleti államokban, mert pár ingadozó államban is.
"Mert a 50000 $ éves családi bevétel alatti két kategóriában (az összes szavazó 36%-a) Clintonné nyert, összességében több, mint 10 százalékponttal, míg Trump az 50-100000 $-os kategóriában (31%-nyi szavazó) 4 százalékponttal, az e fölöttiekben (összesen 28%-nyi szavazó) 1-2 százalékponttal nyert." - Igen ám, de ebben nincs benne a szavazatok bőrszín és lakhely szerinti megoszlása sem. Azok alapján bizony úgy tűnt, hogy a vidéki fehérek (jövedelemszinttől lényegében függetlenül, de az alacsonyabb jövedelműeknél nagyobb arányban) elsősorban Trumpra szavaztak. A néger/latinó szegények pedig Clintonnéra.

"SZDSZ-ék és MSZP-ék mennyire ki voltak, vannak bukva, ha „véletlenül” felemlegetik, hogy sok apuka, anyuka az ÁVO/ÁVH-ban kezdte a pályafutását, majd gyerekek is előbb akár a diktatúránál is szélsőbalosabb kő kommancsként kezdték" - És ez mégis hogy jön ide? Egyébként meg ha itt tartunk, a Fidesz (meg főleg a KDNP) is tele van rohadt komcsi káderekkel (ugye Hoffman Rózsa pl.), úgyhogy erre szerintem fölösleges is szót fecsérelni.

"Most tudja? Vagy most a törökök kellően hatásosan tudják visszatartani őket?" - Most nem tudja, mert a törökök szemmel láthatóan visszatartják őket. De ha nem tartanák őket vissza, akkor tudnák, igen.

"Meglehet, mégsem teszi egy éve. Nyilván egyéb megoldásokat is kell keresni." - Egyelőre nem teszi. De megteheti, mert az egész lényegében az ő "jóindulatán" múlik. És igen, ezért kell egyéb megoldásokat keresni.
"De azt adott esetben nem gondolnám, hogy ha az EU egyesített haditengerészete védené a görög szigeteket és fordítaná vissza az átkelni szándékozókat, akkor a török haderő rátámadna az EU-sra. Vagy szerinted megtenné?" - Miért kell rögtön háborúra/nyílt támadásra gondolni? Rengeteg módja van annak, hogy borsot törjön Törökország az EU orra alá. Elég lenne, ha komplett békén hagynák az embercsempész bandákat (ugye eleinte ez történt, amíg a megállapodás meg nem született), vagy asszisztálnának ahhoz, hogy a szárazföldön jussanak el a bevándorlók Görögországba, és már borulna a terv. És ehhez még csak nyílt incidenst se kell kockáztatni.

"Az EU-török megállapodás 2016. március közepén lépett érvénybe, amikorra a hatodára csökkent a görögökhöz érkező migránsok száma. De a csúcshoz képest már decemberre is a felére." - Azért ne mondd már nekem, hogy ez nem cupán "szezonális változás" volt! Gondolod, hogy a megállapodás nélkül nem jöttek volna megint, miután jobbra fordul az idő?

"A hivatalok már júniusban besokalltak, pedig minket még ezután is basztattak." - A hivatalok igen, de a politika még nem. A botrányok (pl. a kölni molesztálások, a párizsi terrorcselekmények stb.) még csak ezután következtek.

"A kényes pontokat (elsősorban a görög szigeteket és Gibraltárt) kell fokozottan védeni, mert ha a görög szigeteket megvédték, akkor a Balkánon már nincs probléma." - Így legyen. Viszont az mindenképp jelzésértékű, hogy a gibraltári útvonalat még meg se próbálták, úgyhogy azért lehetnek még itt meglepetések.

"A Fekete-tenger nem játszik, mert a törökök tudják ellenőrizni a Boszporuszon átmenő forgalmat, messzebbről, az ázsiai részről meg ezekkel a ladikokkal hiába indulnak neki." - Na és ez is egy újabb lehetőség, amivel keresztbe tudnának tenni a törökök az EU-nak a szigorú határellenőrzés/partiőrség ellenére is, ha akarnának.

desw 2017.02.21. 03:56:50

@Attilajukkaja:

"Nincsenek valódi és nem valódi menekültek, de a háborús menekültek valóban más kategóriába esnek."

Nem valódi menekült az, aki annak hazudja magát. Pl szírnek vallja magát, holott paki, ...

"Néphergelésről szólt."

Senkinek nincs joga kívülről beugatni, hogy kit fogadjunk be.

"Közben pedig Rogánék szépen csendben árulták a magyar állampolgárságot bárkinek, aki perkált nekik."

Gusztustanal ez IS. De valszeg ezekből nem lesz terrorista, nem fog kirabolni az utcán, ...

"Mik a TÉNYEK?"
Hogy a magyar kormány milyen embertelenül bánik a menekültekkel."

Ez nem igaz. Senki sem tudja, hogy ők valódi menekültek-e vagy sem. Csak annyit tudunk, hogy illegálisan/erőszakosan akarják átlépni a határt. A mexikói határon ezeket lelővik, mint a kutyát. És persze az USÁ-ból ugatnak, hogy mi milyen embertelenül bánunk velük.

"Én csak a körúti robbantóról hallottam."

A berlini, brüsszeli, párizsi merénylet??

"Nem a libsikkel van gondjuk, hanem a gazdasági helyzettel, a társadalmi változásokkal, hogy nem arra halad a világ, mint amit ők elképzeltek."

:DDDDDDDDDDDDDDDD
A jelenlegi döglődő nyugati világ pont a PC libsi politikának/elveknek az eredménye. A normális szexualitású, fehér bőrű, dolgozó (férfi) ember egy másodrangú polgár lett, akinek kötelező lett elfogadni minden abnormálist, csak kussoljon, adózón és legyen fejőstehén, hogy heréék és különcék jól ellegyenek, ...

És a PC libsi véleményterror miatt már a tényekről (cigánybűnözés, fekabűnözés, migránsok nem-beilleszkedése, ...) sem szabad beszélni, mert akkor egyből jönnek buzzancs jogvédőék és rasszistáznak, náciznak, xenofóboznak.

Vajon miért lett betíltva a faji bűnügyi statisztika?? Mert nem vágott a PC libsi világképbe, hogy a hazudozások ellenére bizony a cigók követik el a legtöbb rablást, hogy a fekák ölik meg a legtöbb embert, ...

Ebből lett elege az embereknek, és ezért erősödik a széljobb, ezért nyert Trump, és ezért mennek a picsába a libsik.

"az egyszerű emberek elégedetlensége gyakran a nacionalizmusban, más emberek gyűlöletébe torkollik. Minden bajt rájuk lehet kenni, és a populista politikusok visszaélnek a helyzettel."

Magyarországon él százezernyi kínai, német, holland. Nem hallottam arról, ők zavarnak valakit is. Szerinted miért?

"Európába viszont elképesztő nagy baromság volt ennyi füstöst benegedni."
Lehet. Majd meglátjuk"

Már látjuk és tapasztaljuk.

"Füstösöknek konkrétan kiket titulálsz?"
Cigó, néger, paki, ...

desw 2017.02.21. 04:40:10

@CoolKoon:

"Ja. Hiszen aki nincs "velünk", az nincs, ugye?"
Arról van szó, hogy mindenki szavazhat. Aki nem él a jogával, annak nem számít a véleménye. Marha egyszerű: ha mást akarsz, akkor menj el szavazni, nem kell vasvilla.

"Aztán jön a pofáraesés, amikor néha ezek az "elfelejtett" tömegek előjönnek, amikor a kormány "véletlenül" az ő tyúkszemükre is rálép."

Jöjjenek! Ez a demokrácia! A szavazásoknál viszont az igen-nem arány nem nagyon változik akkor sem, ha az összes polgár elmegy szavazni. A minta jó így is.

"Nem. Ez igazából azt mutatja, hogy az emberek döntő többsége leszarta az egész migránsellenes mizériát és gyűlöletkampányt."

Csak szólok, hogy többen szavaztak most nemmel a migránsokra, mint 2003-ban igennel az EU belépésrel.

"Elsősorban nem a nemzetközi szabályokkal van a gond (mint tudjuk, azt nagyobb országok bármikor figyelmen kívül hagyhatják, ha az érdekük épp úgy kívánja), hanem azzal, hogy nem tudod megindokolni egymillió ember visszatoloncolását (arról nem is beszélve, hogy a logisztikája is nehézkes)."

:DDDDDDDDDDD
Jééé! Hát arról pofázik minden értelmes ember kb 2 éve, hogy nem az a megoldás, hogy ész nélkül beengedünk milliónyi ismeretlen embert az EU-ba, aztán majd küzdünk velük évekig, hanem külső védelem kellene. De mi vagyunk a nácik, ugye??

Bazzz, végre leesett a tantusz?? Kár, hogy már bent van 2-3 milliónyi ember, akiket kb a büdös életbe nem tudunk majd kitoloncolni.

És a idióta PC libsik miért ájvékolnak?? Miért nem engedünk be mégtöbbet? Miért védjük a határt? Noooormális???

desw 2017.02.21. 04:48:07

@CoolKoon:

"Nem. Ezzel reflektáltam azokra a szánalmas lózungokra, amiket a kormány a mai napig hangoztat a migránsokkal kapcsolatban (tehát hogy "más kultúrkörből jöttek" blablabla=mocskos iszlamista terroristák mind, nem kérünk belőlük)."

Szánalmas?? A cigókat sem sikerült integrálni, pedig ők beszélik a nyelvünket és évszázadok óta itt élnek. Mit akartok akkor a pakikkal?

Egyébként sorolhatnál pozitív példákat a sikeres integrációról. Hol és kik? Csak ne azzal gyere, hogy néhány füstös doki lett meg ügyvéd, mert ők jöhetnek legálisan is.

"Ja. Mert feltételezem, hogy te Orbán Viktor bevándorlásügyi főtanácsadója vagy, ugye?"

Bocs, itt csak arról van szó, hogy pl te és a libsik is úgy mondjátok azt, hogy rossz Orbán migránspolitikája, hogy közben nem mondtok jobbat. (ezért kérdezem mindig a "Mennyit kellene beengedni?"-t, de sosincs érdemi válasz)

Borzalmas lehet háború elől menekülni vagy szegénységben élni, és akár segíthet is a nyugati világ, de nem úgy, hogy milliókat ész nélkül beengedünk, mert annak mi fogjuk meginni a levét. Ez már látható is, csak ugye aki jön a tényekkel (faji bűnözés, ...), az náci lesz 2 perc alatt.

"Ugyan már! Az EU-csatlakozás előtt az angolok még csúnyábban megszívatták a kitoloncoltakat:"

Az vagy 40 éve volt. Hol voltak akkor ennyire agyhalott libsik? És így egyből érthető is, hogy miért is szavaztak főleg az idősebbek a kilépésre. Mert ők éltek akkor is, és jobb volt.

"Meg pl Marokkóval és egyéb afrikai országgal, Afganisztánnal, Irakkal, ..." - Mindegy, ezeket mind-mind meg lehet valahogy dolgozni."

Szerintem akkor sokkal jobb és olcsóbb megoldás az, ha be sem engedjük a "menekülteket", és akkor nem kell "megdolgozni" az országokat. Tényleg háború lesz a vége.

"Te ennyire hülyének nézed a bevándorlási hivatalokat? Először is kiderítik, hogy Ali milyen nyelv(ek)et beszél, és milyen dialektust használ. Aztán kikérdezik, honnan jött, kiderítik, hogy kikkel tartja a kapcsolatot, hova szokott telefonálni. Megfigyelik, hogy milyen társaságokba jár stb."

:DDDDD Csak kérdezem, hogy nem fog ez egy csöppet sokba kerülni, ha minden egyes "menekültre" ráállítjuk az titkosszolgálatot?

" Számtalan módja van az illető származásának megállapítására, még akkor is, ha az illető eldobta az útlevelét/sose volt neki olyan."

Jaja. És akkor még mindig ott van az, hogy nem utasíthatják ki (pl ENSZ egyezmény), ill. az anyaország nem fogadja vissza. Van egy fogadásom, hogy a vége az lesz, hogy az EU fizetni fog a kitoloncolásért/visszafogadásért az anyaországoknak

tomtyi 2017.02.21. 12:53:20

@CoolKoon:
„Ja. Meg az északkeleti államokban, mert pár ingadozó államban is”
Igen, másokat meg Trump. De láthatóan nem érted: csak a kaliforniai többséggel nyert több szavazatot Clintonné. Az elektori rendszert pedig pont annak elkerülésére hozták létre, hogy megakadályozzák, hogy ha egy jelölt egy államban rettenetesen túlnyeri magát, azzal elvigye az országot. Ahogy most történt volna.

„hogy a vidéki fehérek (jövedelemszinttől lényegében függetlenül, de az alacsonyabb jövedelműeknél nagyobb arányban) elsősorban Trumpra szavaztak. A néger/latinó szegények pedig Clintonnéra.”
Magyarul: a vidéki, egyáltalán nem iskolázatlan suttyó és egyáltalán nem szegény fehérek Trumpra szavaztak, míg a valóban iskolázatlan suttyó tömegek meg Clintonnéra. Amúgy érdekes a suttyó (persze az angol megfelelő) kifejezés használata a „demokraták” részéről, mert ez szerintük kizárólag fehér lehet. Akkor én használnám a proli kifejezést azokra, aki meg Clintonnéra szavaztak, hiszen azok: iskolázatlan, képzetlen munkaerő a képzettségüknek megfelelő (többnyire segéd) munkában.

„És ez mégis hogy jön ide?”
Tudod, kettős mérce. A téma. Aminek egyébként tipikus megnyilvánulási formája a másik oldalról a relativizálás, ami nálad most a káder kategória emlegetésében nyilvánul meg. Mert te itt ezzel most azonos súlyúnak állítasz be két dolgot: hogy a komcsi rendszer (legfelsőbb vagy középszintű) vezetői illetve a rendszerben valahogy megélni kénytelen emberek felelőssége ugyanaz lenne. Pedig kurvára nem ugyanaz.

„ Miért kell rögtön háborúra/nyílt támadásra gondolni?”
Az alapvetés, hogy a törökök – az egyezményt felrúgva – engednék a migránsokat, viszont az EU-s haditengerészet védené a görög szigeteket, és visszavinné a migránsokat. Ez esetben nem fordulhatna elő konfliktus?

„Azért ne mondd már nekem, hogy ez nem cupán "szezonális változás" volt!”
De, azt mondom. Mint ahogy az sem, hogy az „arab tavasz” már négy éve tombolt, mire „észbe kaptak”. Vagy inkább valakik felbujtották és elindították őket.

Ma reggel volt a hírekben Ceuta, a migráns„támadás”, meg hogy a végeredmény, hogy az áttörőket visszapaterolták a kerítés másik oldalára.

menjünk a moziba be 2017.02.21. 15:21:52

@tomtyi: Es? vagy ha Fidesz csinalja az persze mas. Mindig mas.

Trump meg himsoviniszta disznó, nőket sexualisan zaklató, rasszista stb.

Ja és orosz ügynök...

nana nem akar senki melléjük kerülni az USA-ban csak itt keleten népszerű.
süti beállítások módosítása