PoorMode

divat+lélek

Grace Kelly unokája és a Gucci

2013. március 26. 12:47 - poormode

A tavaszi/nyári divatkampányokat tanulmányozgatva arra lettünk figyelmesek, hogy a nagy divatházak nemcsak szupermodellekkel és hollywoodi színésznőkkel szeretik reklámozni kollekcióikat, hanem szívesen együtt dolgoznak a kevésbé ismert, ámde annál izgalmasabb arisztokrata származású arcokkal is. Ha ennek a három feltételnek egyazon személy megfelel, az már csak hab a tortán! Lássuk is, ki az a kampányarc, akiknél a modellalkat, a kékvérűség és hollywoodi nexus is genetikai adottság.

gucci-forerver-now-1.jpg

 

II. Albert monacói herceg 26 éves unokahúgaként Charlotte Casiraghi a monacói hercegi család sarja, amely egyébként a XII. századtól számítva – kisebb-nagyobb napóleoni megszakításokkal – irányítja a dél-franciaországi miniállamot. Casiraghi arisztokrata pajtásaihoz hasonlóan magániskolákban tanult, beszél vagy négy nyelven, és profi szinten  űzi – az úri sportnak is becézett – lovaglást, amelynek köszönhetően alakját is kordában tudja tartani. Habár nem él a rivaldafényben, a paparazzik azért szeretnek a magánéletében vájkálni. Igaz, ezen nincs is mit csodálkozni: elvégre a monacói jet-set életérzés ikonikus alakja a néhai monacói hercegné, Grace Kelly hollywoodi színésznő unokája. Charlotte Casiraghi egyébként Párizsban él, mindennapjait lovaglással, és egy divattal foglalkozó lap igazgatásával tölti, mindeközben Chanel ruhákban mászkál a világban, mivel Karl Lagerfeld a család jó barátja.

És emellett van még ideje arra is, hogy a Gucci-ház fennállásának 90. évfordulóját ünneplő Forever Now divatkampány arca legyen. A Forever Now egyébként a Gucci-ház három éves divatkampánya, amelynek célja, hogy az olasz divatház bemutassa az ikonikussá vált darabjainak updatelt változatait. Miután Charlotte Casiraghi már korábban is együttműködött az olasz divatházzal  - velük terveztette meg egyedi lovagló szettjeit - Frida Giannini kreatív igazgató felkérte a Gucci múltját, jelenét és jövőjét megtestesítő divatkampány arcának.

Talán ennek is köszönhető, hogy a 2012-es kampányfotókon Charlotte Casiraghi a Gucci védjegyének számító mélyzöld kendőket  és barna Gucci-logós táskákat lovak társaságában reklámozta :

feeldesain-princess-charlotte-casiraghi-s-forever-now-campaign-f.jpg

charlotte-casiraghi-gucci-ad-campaign-forever-now-2012-peter-lindbergh-2_1.jpg

feeldesain-princess-charlotte-casiraghi-s-forever-now-campaign-f3.jpg

A 2013-as tavaszi kampányban pedig már a nagyi tiszteletére tervezett "Flora" virágmintás darabokban pózol. A virágokat és bogarakat megjelenítő virágmintás kendőt egyébként a divatház alapítójának fia, Rodolfo Gucci, tervezte Grace Kellynek 1966-ban. A minta piacra kerülését követően rendkívül nagy sikert aratott a francia és olasz burzsujok körében. (Persze azért halkan jegyezzük meg, hogy Grace Kelly neve akkoriban legalább akkora garancia volt, mint mondjuk most Katalin hercegnéé.) A  virágminta pedig végigkísérte a divatház történetét: a kendők után Gucci a 2009-ben piacra dobott új női parfümjét is Florára keresztelte. Most pedig itt vannak a virágmintás blúzok, és persze kendők is:

article-2267265-171F3135000005DC-709_634x357.jpg

article-2267265-171F3171000005DC-502_634x416.jpg

Kíváncsiak várjuk, hogy mit talál ki a Gucci-ház a jövő évi kampányfotókhoz. Esetleg öveket, vagy újabb táskákat fog reklámozni Casiraghi? Mindenesetre üdítő látvány a monacói hercegi sarj, aki végre nem egy anorexiás csontkollekció, hanem egy hús-vér nő, vastag ajkakkal, nagy kék szemekkel és természetes hajzuhataggal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://poormode.blog.hu/api/trackback/id/tr805171553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.