Linda Evangelista szupermodell lesz a Moschino őszi/téli arca. Ez önmagában nem nagy hír, de az már igen, hogy ő fogja reklámozni azokat a szuper vicces, mekis egyenruhákra hasonlító Moschino darabokat. Tudjátok, ezek voltak azok a ruhák, amelyeken a fél világ röhögött, mikor meglátta a milánói kifutókon. Jeremy Scott, a Moschino frissen kinevezett kreatív vezetője ugyanis újraértelmezte a McDonald's-logót, és az ott dolgozók egyenruháját alapul véve tervezte meg első Moschino-kollekcióját. Ami azért eléggé sokkolóra sikeredett, hiszen az ember nem arra számít egy divatbemutatón, hogy „kóla, sült krumpli jöhet?”.
Természetesen Scott „kreatív” húzását nem sokan értékelték, kevesen láttak bele a tervező koncepciójába, aki mindössze a fast fashion és fast food közötti szoros összefüggésre kívánt rámutatni. A mekis alkalmazottak sértésként élték meg a Moschino kollekciót: sok dolgozó szerint az ötletgazda-divattervező gúnyt űzött belőlük, és csak ráerősített arra a sztereotípiára, miszerint a McDonald’s-ban dolgozók egy lecsúszott társadalmi réteg képviselői, akikbe bárki belerúghat.
Egyébként mi meg voltunk arról győződve, hogy nem lesz celeb a föld kerekén, aki magára öltené ezeket az ízléstelen darabokat, de mégis akadt egy-kettő, aki bevállalta: Katy Perry és Rita Ora is magára húzott egy számunkra értelmezhetetlen piros-sárga Moschino izét (pólót vagy mini-ruhát? Esetleg nadrág kosztümöt? Szabad az interpretáció!).
A kollekciót népszerűsítő divatkampányt természetesen nem mekis pénztárosokra, vagy porkrumplit sütögető lánykákra bízták, hanem az egyik legnevesebb kanadai szupermodellt kérték fel a feladatra. Linda Evangelista ráadásul annyira jól néz ki, hogy egyszerűen nem tudjuk levenni szemünket az arcáról. Valószínűleg ez is lehetett a cél, hogy a gyorséttermes asszociáció helyett a modellre koncentráljunk, aki tényleg ragyogóan néz ki, pláne úgy, hogy tudjuk, jövőre lesz ötven. (Igen, jól olvasták, jövőre lesz félszázados Gianni Versace egykori kedvenc modellje…)
Egyszóval kíváncsian várjuk az Evangelistával készült teljes divatkampányt, szigorúan diétás kólával és kis krumplival!
Forrás: Dailymail