Azt még nem tudni, hogy az Oscar-díjátadáson Jennifer Lawrence-nek sikerül-e dupláznia, az viszont már tutibiztos, hogy a Diornál nemhogy duplázott, hanem triplázott a színésznő. Raf Simons, a nagymúltú francia divatház kreatív vezetője ugyanis megint az Éhezők Viadalának sztárját kérte fel a Dior-ház reklámarcának. Lawrence ezúttal is nagyon elragadó. Igaz, nekünk most az a benyomásunk, hogy sikerült szétretusálni az arcát a fotókon. De persze simán lehet, hogy csak fogyott egy kicsit, és ezért tűnik csontosabbnak a képe, vagy csak mi vagyunk rosszindulatúak…
Az "új" Dior-kampányarc
Jennifer Lawrence és a Dior kapcsolata egyébként nem új keletű. Minden bizonnyal sokan emlékeznek arra a pillanatra, amikor a tavalyi Oscar-díjátadón a legjobb színésznőnek járó szobrocskáért indulva Lawrence egy babarózsaszín, habos-babos Haute-Couture Dior-kreációban hasalt el a színpad előtt… Valószínűleg ez az idén sem lesz másképp, már ami a ruhaválasztást illeti. A Dior PR-hírei szerint Lawrence szerdán választja ki a március 2-i Oscar-gálán viselendő Dior darabot. És ha szerencséje lesz, még akár egy újabb emlékezetes pillanatot is okozhat… De ehhez még az Akadémiának is lesz egy pár szava, pontosabban szavazata.
Az esés következtében egy életre megtanulhatta, hogy a Haute-Couture kifejezés a hordhatatlanság szinonímája
Visszatérve Lawrence és a Dior-ház kapcsolatához, az amerikaiak legújabb üdvöskéje tavaly tavasszal szerepelt először Dior kampányban. Ő reklámozta a francia divatmárka fiatalos vonalának mondott Miss Dior táskáit a tavaszi/nyári szezonban. Az akkori kampányban a sötétbarna hajú Lawrence minimalista stílusban pózolt, azaz fekete szettben feszített egy-egy színes Miss Dior retiküllel az oldalán.
A francia divatház valószínűleg elégedett lehetett az amerikai színésznő „teljesítményével”, mert megbízta az őszi/téli darabok reklámozásával is. Lawrence pedig szívesen adta arcát, hiszen tudta, hogy a kampány koncepciója ugyanaz: minimalista beállításban pózolás az évszaknak megfelelő szürke télikabátban, szép Dior oldaltáskákkal.
A mostani kollekció divatkampánya sem különb. A legszembetűnőbb különbség a színésznő haja: a korábbi kampányokban Lawrence hosszú, sötétebb hajjal volt látható, kicsit dívásabb is volt. A 2014-es tavaszi/nyári kampányban viszont már a rövidre szabott szőkésbarna frizurával pózol, amivel olyan, mintha éveket fiatalodott volna… Pedig így is elég fiatal! Bőre hamvas, az arca viszont szerintünk látványosan csontosabb, így az a gyanúnk, hogy a képszerkesztők bátrabban használták a photoshopot. Állítólag a színésznőt ez egyáltalán nem zavarja, sőt tetszik neki a kissé idealizált végeredmény, mert szerinte az egész puszta játék…
Mindenesetre tényleg nem rossz Lawrence új-régi Dior kampánya, de azért jó lenne, ha a francia divatház felkérne valaki mást is reklámarcának, hiszen egy idő után még egy sokoldalú fiatal, tehetséges színésznő is, unalmassá tud válni…
Forrás:Dailymail.co.uk